کدام قهوه گانودرما برای لاغری خوب است

قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است .یا قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که  ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است. این قارچ که در بیشتر در نواحی استوایی و پر باران می روید و طبیبان خواص بسیار قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن را در کتب خود برشمرده اند. قارچ گانودرما از قدیم مورد استفاده حکما قرار می گرفته است و سابقه ای طولانی در طب چینی دارد . پرورش این قارچ از سال 1970 در محیط های خاصی آغاز و در محصولات گوناگونی مورد استفاده قرار گرفت .

کدام قهوه گانودرما برای لاغری خوب است

این قارچ به نام های دیگری چون : جان افزا ، رِیشی نیز شهرت دارد . بعضی از طرفداران این قهوه ادعا دارند که این قهوه با بالا بردن سطح ایمنی بدن کمک به :  کاهش وزن ، رفع خستگی ، تقویت حافظه و… میکند . برخی از دیگر خواص آن از جمله، کاهش کلسترول ، افزایش انرژی ، کاهش استرس و التهاب ، کاهش روند پیری و بهبود بخشیدن گردش خون سخن میگویند . قهوه گانودرما برای لاغری : امروزه استفاده قهوه گانودرما برای لاغری افزایش یافته و شهرت بسیاری پیدا کرده است. مصرف قهوه گانودرما برای لاغری به این صورت است که باید هر روزه در دو نوبت صبح و عصر به طور مرتب مصرف شود و کم کم بعد از روز 14 اثرات آن مشخص خواهد شد.

البته این موضوع به صورت علمی هنوز مورد تایید قرار نگرفته است و ممکن است که این اثرات از لحاظ علمی قابل تایید نباشند. از آن جایی که قیمت پک قهوه گانودرما بالا و به صورت تقریبا انحصاری در اختیار وارد کنندگان و تولید کنندگان کمی قرار دارد، بعضی از افراد همه این تبلیغات درباره قهوه گانودرمان را تنها تبلیغات تجاری و از لحاظ علمی غیر قابل تایید می دانند. اما برخی دیگر معتقدند با توجه به خواص طبیعی این گیاه اگر آن را به طور منظم مصرف کنید کم کم بعد از 14 روز یعنی 2 هفته تاثیر قهوه گانودرما بر لاغری خود را مشاهده خواهید کرد. امکان ابتلا به هپاتیتآیا واقعا قهوه برای لاغری تاثیری دارد؟ اگر قهوه به کاهش وزن کمک می کند، چه نوع قهوه ای خوب است؟ چطور می توانیم با قهوه لاغر شویم؟ دستور مصرف قهوه لاغری چطور است؟ قهوه تا چند کیلو وزن کم می کند؟

آیا واقعاً قهوه برای لاغری خوب است؟

برای راحتی شما، یک فهرست آماده کرده ایم. می توانید روی بخش موردنظرتان کلیک کنید. برای انتخاب و خرید قهوه، فقط کافی است این دو حالت را مشخص کنید:  هم بله و هم خیر! بله، به این دلیل که قهوه هم اشتها را کم می کند و هم سوخت و ساز را زیاد می کند. و خیر، به این دلیل که قهوه به تنهایی لاغر نمی کند. بلکه باید در کنار ورزش و رعایت رژیم غذایی باشد. در واقع قهوه نقش کمکی دارد. اگر شما قصد دارید لاغر شوید، اگر همراه با رژیم و ورزش، قهوه مصرف کنید، احتمالاً موثر است. در این راهنما معرفی قهوه مفید برای لاغری و نحوه مصرف آن را به شما آموزش می دهیم. بهترین نوع قهوه برای لاغری، قهوه پرکافیین است. در کل دو نوع دانه قهوه وجود دارد: عربیکا و روبوستا. معمولاً این دو نوع دانه را با هم ترکیب می کنند. (مخصوصاً در اسپرسو) مثلاً یک قهوه ممکن است ترکیبش اینطور باشد: 50 درصد عربیکا و 50 درصد روبوستا.

دانه های عربیکا کافیینش کم است، اما کافیین روبوستا زیاد است. بنابراین قهوه ماسالا بیز ، قهوه ای است که درصد روبوستای آن زیاد باشد. ما قهوه ای که درصد روبوستایش از 70 بیشتر باشد را پرکافیین می گوییم. پس تا اینجا یاد گرفتیم که برای چربی سوزی، باید قهوه پرکافیین مصرف کنیم. و قهوه پرکافیین یعنی قهوه ای که درصد روبوستایش بالای 70% باشد. ما در ایران سه نوع نوشیدنی قهوه رایج داریم: از بین این سه نوع قهوه، اسپرسو و فرانسه برای لاغری مناسبتر است. قهوه ترک برای لاغری مناسب نیست. اگر در خانه یکی از وسایل زیر را دارید می توانید خودتان قهوه درست کنید: نکته مهم: اگر قهوه باعث بی خوابی تان شد، در روز بیشتر از دو فنجان نخورید. و سعی کنید تا بعد از ساعت 2 عصر دیگر قهوه نخورید. اگر با یکی از بیماری های زیر درگیر هستید، با پزشک تان مشورت کنید:

  •  بیماری قلبی
  • فشار خون بالا
  • تنگی نفس
  • زخم معده

از کجا قهوه و قهوه ساز بخریم؟

قهوه یک نوشیدنی سالم است. و اکثر مردم به صورت مرتب  و بدون مشکل  هر روز قهوه می خورند. اما زیاده روی در آن ممکن است عوارضی داشته باشد. مثلاً ممکن است ترش کنید، یا دچار سردی شوید یا موارد دیگر.اگر با خوردن قهوه احساس ناراحتی کردید، با یک متخصص مشورت کنید.  نظر یک متخصص تغذیه در دانشگاه تهران درباره قهوه : دوز قهوه استفاده شده اگر خیلی بالا باشد می تواند مضر واقع شود و باعث بی قراری، دلهره، اضطراب، برافروختگی و عصبی شدن فرد شود اما اگر در حد متعادل (3 تا 4 فنجان در روز) استفاده شود این اثرات مضر را ندارد و این وضعیت بی قراری و دلهره را ایجاد نمی کند.  ما یک نمونه قهوه پرکافیین که تولید کارخانه خودمان است را به شما پیشنهاد می کنیم. این قهوه مخصوص اسپرسو است. که با اسپرسوساز یا موکاپات (قهوه جوش روگازی) درست می شود.

پودر قهوه 3در1 دکتر بیز در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا به حساب می آید و آماده کردن این قهوه گانودرمای طعم دار و لذیذ شرکت بیز بسیار ساده است. شما می توانید قهوه سوپریم گانودرما را با بسته بندی عالی همیشه همراه داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید میل نمایید. کافه سوپریم گانودرما قهوه ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است و هر بسته از آن حاوی 2gr فیبر است و همچنین علاوه بر فیبر مقداری گانودرما لوسیدیوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، در این قهوه ترکیب شده است که طعم ملایم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت در طی سالیان دراز اثبات شده است.قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوییدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند. گیاه دیگری که در این محصول بکار رفته است را با نام جینسینگ می شناسند، این گیاه طعمی تُند و طبیعی به نوشیدنی داده و بصورت طبیعی حاوی فیتوکمیکال ها می باشد. جینسینگ پاناکس بیش از 5000 سال پیش در کوه های مانچوری چین بخاطر قدرت جوان سازی مورد استفاده قرار می گرفت. و در آخر اضافه کردن خامه به این پکیج سلامتی برای افزایش لذت مصرف کننده هنگام نوشیدن می باشد، با افزودن خامه به ترکیبات گیاهی مذکور، قهوه سوپریم گانودرما طعم شیرین و خامه ای به خود می گیرد که می تواند رضایت هر مذاقی را جلب نماید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کدام قهوه گانودرما برای لاغری خوب است" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کدام قهوه گانودرما برای لاغری خوب است"، کلیک کنید.