مقصد غیرمنتظره رادامل فالکایو – رودخان

رادامل فالکایو علاقه مند رفتن به فوتبال مکزیک است تا در لیگ این کشور فوتبالش را به پایان ببرد.

به گزارش رودخان، قرارداد رادامل فالکایو گارسیا با رایو وایکانو دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و این پایان دوران حضور رادامل فالکایو در لالیگا و احتمالا در فوتبال اروپاست. سران رایو وایکانو تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن کلمبیایی ندارند. گفته می شود او تصمیم دارد راهی فوتبال مکزیک شود. رسانه های مکزیکی اعلام کردند این مهاجم علاقه مند است پس از پایان دوره حضورش در اروپا به فوتبال مکزیک بپیوندد.

فالکایو را به خاطر دوران درخشانش در اتلتیکو مادرید به یاد می آورند. او در دو فصل حضورش در اتلتیکومادرید 70 گل به ثمر رساند ولی دوران حضور در دیگر باشگاه اسپانیای، رایووایکانو، خوب پیش نرفت.

فالکایو در رایو وایکانو فصل چندان خوبی نداشته است. او در 22 بازی 380 دقیقه بازی کرده است و تنها چهار گل به ثمر رساند که سه گلش در کوپا دل ری بود. قرارداد او 30 ژوین به پایان می رسد.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقصد غیرمنتظره رادامل فالکایو – رودخان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقصد غیرمنتظره رادامل فالکایو – رودخان"، کلیک کنید.