برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE-M3 Stabilizer (Combo Kit)

توضیحات

استابلایزر Zhiyun-Tech CRANE-M3 (کیت ترکیبی): کوچکتر، اما نه کمتر قدرتمند

CRANE-M3 Gimbal Combo Camera Gimbal از Zhiyun-Tech، کوچک، سبک و شیک است و برای دوربین‌های کامپکت، تلفن‌های هوشمند و دوربین‌های اکشن طراحی شده است. طراحی جمع و جور به شما این امکان را می دهد که آزادانه دوربین خود را برای مدت زمان طولانی تری مانور دهید و به راحتی می توانید هنگام سفر آن را با خود حمل کنید. ویژگی های جدید شامل نور پرکننده یکپارچه با فیلترهای رنگی و دمای رنگ قابل تنظیم، نمای بیرونی سفید مدرن، صفحه نمایش OLED تمام رنگی 1.22 اینچی، شارژ سریع PD، هشت ساعت زمان اجرا و حتی صفحه پایه با باز شدن سریعتر است. این مجموعه ترکیبی شامل کوله پشتی و پایه گوشی هوشمند است.

گیمبال CRANE-M3 این صفحه نمایش 360 درجه، شیب 309 درجه و حرکت 333 درجه را در هفت حالت عملیاتی شامل حالت‌های ردیابی، پانوراما، POV، پرتره، GO، قفل و چرخش ارائه می‌دهد. با استفاده از باتری داخلی 1150 میلی آمپر ساعتی که می تواند با استفاده از کابل USB Type-C ارائه شده شارژ شود، در صورت نیاز تقریباً هشت ساعت کار می کند و همچنین می توانید هنگام کار با گیمبال با استفاده از پاوربانک گیمبال را تغذیه کنید. صفحه نمایش OLED رنگی حالت عملکرد انتخاب شده، سطح باتری، وضعیت بلوتوث/Wi-Fi و سایر عملکردها را تأیید می کند. علامت‌های مقیاس و قفل‌های حافظه به شما کمک می‌کنند تا دوربین را متعادل کنید و موقعیت تعادل را برای دوربین در حال استفاده قفل کنید.

از طریق Wi-Fi داخلی، گیمبال را می توان با دوربینی که دارای Wi-Fi است که از زوم از راه دور، شاتر و کنترل شروع/توقف ویدئو پشتیبانی می کند، همگام سازی کرد، یا می توانید از کابل کنترل دوربین و استفاده از پورت USB Type-C استفاده کنید. روی صفحه اصلی برای کنترل شاتر دوربین و همچنین تغذیه دوربین. از طریق بلوتوث داخلی، دوربین با دانلود رایگان برنامه تلفن همراه ZY Play برای iOS و Android برای عملکرد بیشتر همگام‌سازی می‌شود. این برنامه کنترل از راه دور بسیاری از عملکردهای گیمبال را ارائه می دهد و دارای ویژگی های فیلم سازی مانند حرکت آهسته، پانوراما و ضبط حرکت آهسته است. چراغ LED یکپارچه به شما امکان می دهد بدون نیاز به نورهای خارجی از نور پرکننده برای سوژه خود استفاده کنید.

اندازه جمع و جور، عملکرد غیر قابل انکار

از شر بدن سنگین گیمبال خلاص شوید. فوق فشرده Zhiyun CRANE-M3 دارای موتورهای بهبود یافته با گشتاور بالا است که حرکات پایداری را با دوربین هایی با اندازه های مختلف ارائه می دهد.

سازگاری

سازگار با گوشی های هوشمند، دوربین های اکشن، دوربین های کامپکت و دوربین های بدون آینه فول فریم با لنزهای ویژه. لوازم جانبی نصب اضافی برای گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن مورد نیاز است.

فیلترهای نور را پر کنید

فیلترهای قرمز، زرد، آبی و نارنجی برای تنظیم رنگ نور پرکننده یکپارچه گنجانده شده است.

حالت های گیمبال چندگانه

برای عملکرد سریعتر و آسان تر، CRANE-M3 دارای چندین حالت گیمبال از جمله Pan-Follow، Lock، Follow، Point of View، Vortex، GO و Portrait است. همچنین می توان آن را به صورت دستی قرار داد.

عملکرد در نور کم

یک چراغ پرکننده LED داخلی CRI 90+ برای کاهش نویز تصویر به شما امکان می دهد در تاریکی یا در نور کم عکس بگیرید، و دمای رنگ و روشنایی قابل تنظیم 2600-5400K برای وضوح تصویر در دسترس است.

صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش لمسی OLED 1.22 اینچی کاملاً جدید با طراحی رابط کاربری پیشرفته و رابط بصری.

رهاسازی سریع سریع

سیستم آزادسازی سریع بهبود یافته با صفحه آزاد کننده سریع جهانی برای متعادل کردن، نصب و جداسازی آسان تر. قفل هایی با طراحی کف دست برای محافظت از دوربین ها در عین اطمینان از عملکرد.

سریعتر و سریعتر شارژ کنید

شارژ سریع PD، درگاه شارژ USB نوع C و ظرفیت باتری 1150 میلی آمپر ساعتی به شما امکان می دهد گیمبال را تنها در دو ساعت به طور کامل شارژ کنید، اما تا هشت ساعت کار می کند. هنگام شارژ از طریق پاوربانک نیز می توانید از گیمبال استفاده کنید.

طراحی جدید

CRANE-M3 دارای رنگ سفید شیک و دسته ای ارگونومیک با موادی است که به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد.

امکانات توسعه

یک کوله پشتی و گیره گوشی هوشمند با طراحی خاص در این مجموعه ترکیبی گنجانده شده است. گزینه های اضافی شامل یک داک توسعه با جک میکروفون، یک درگاه صوتی 1/4 اینچی و یک درگاه توسعه 1/4 اینچی برای باز کردن قفل ویژگی های بیشتر مانند وبلاگ ها، تبلیغات، مصاحبه ها و سفرنامه ها است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE-M3 Stabilizer (Combo Kit)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE-M3 Stabilizer (Combo Kit)"، کلیک کنید.