تفنگ مورد استفاده توسط مهاجم برای ترور ترامپ

به گزارش رودخان، اسلحه‌ی مورد استفاده توسط مهاجم در تصویر به تفنگ نیم‌خودکار SKS شباهت دارد که این مورد به‌جای خشاب ثابت ۱۰ تیری عادی SKS از خشاب جداشونده ۲۰ یا ۳۰ تیری بهره می‌برد. هم‌چنین اتصال تجهیزات نشانه‌روی جانبی (و یا دوربین فیلم‌برداری) نیز به‌سلاح مشخص است.

به نقل از پارتیزان، احتمال دیگری که مطرح است اما احتمال آن کمتر هست این است که سلاح مورد استفاده و مشخص شده در تصویر تفنگ تهاجمی AK-103 (نمونه‌های تولید شرکت‌هایی مانند PSA یا کلاشنیکف آمریکا) باشد. امر تشخیص این دو مورد از یک‌دیگر تا زمان انتشار تصویر با زاویه‌ی دیگر به‌صورت قطعی میسر نیست.

تفنگ مورد استفاده توسط مهاجم برای ترور ترامپ

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفنگ مورد استفاده توسط مهاجم برای ترور ترامپ" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفنگ مورد استفاده توسط مهاجم برای ترور ترامپ"، کلیک کنید.