برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto Gimbal 460 Kit

توضیحات

بررسی تثبیت کننده کیت Manfrotto Gimbal 460


کیت گیمبال Manfrotto 460 شامل تثبیت کننده موتوری 3 محوره گیمبال 460 است، یکی از دو گیمبال که ورود Manfrotto به دنیای گیمبال ها را تشکیل می دهد. 460 گیمبال یک محموله 10 پوندی را ارائه می دهد که برای اکثر دوربین های بدون آینه مناسب است و با صفحه نمایش لمسی طراحی شده است. در بسیاری از موارد، تنها با یک لمس آیکون، صفحه لمسی به شما امکان می دهد مستقیماً حالت های مختلف مانند حالت راه اندازی، تایم لپس یا حالت سلفی را وارد کنید. صفحه لمسی همچنین به شما امکان می دهد تقریباً تمام پارامترهای گیمبال را تنظیم کنید، نه اینکه بیشتر به برنامه همراه تکیه کنید. برای تمام تنظیمات دیگر و برای عملکرد از راه دور، برنامه همراه Manfrotto را می توان در دستگاه های iOS و Android استفاده کرد. کیت گیمبال 460 همچنین شامل صفحه باز کردن سریع، سه پایه کوچک و کابل های شاتر است.

گیمبال 460 دارای قفل مستقل در هر محور است تا تعادل اولیه دوربین شما را سریع و آسان کند. شما می توانید قفل یک محور را در یک زمان باز کرده و متعادل کنید و این ویژگی همچنین امکان ذخیره سازی گیمبال را آسان تر می کند. گیمبال 460 با باتری های موجود تا 12 ساعت کار می کند که با شارژر همراه آن قابل شارژ است.

سیستم آزادسازی سریع از دو صفحه نصب استفاده می کند. دارای پلت فرم داخلی و صفحه بالایی قابل جابجایی است که هر دو از طراحی استاندارد Arca-Swiss هستند. صفحه بالایی را می توان برای حرکت دوربین بین گیمبال و سه پایه یا سایر پشتیبانی های سازگار Arca-Swiss استفاده کرد و در هنگام نصب مجدد دوربین نیازی به تعادل گیمبال نیست.

دوربین های منتخب همچنین می توانند از طریق کابل های موجود به گیمبال متصل شوند تا گردش کار دوربین به گیمبال بدون درز انجام شود. شما می توانید تنظیمات خاص دوربین را مستقیماً از گیمبال تنظیم کنید. گیمبال 460 قفل، پان، فالو و همه حالت‌ها را ارائه می‌کند و حرکت 360 درجه، شیب 230 درجه و چرخش 360 درجه را ارائه می‌دهد.

سازگاری
برای لیست کامل دوربین ها و لنزهای سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در وب سایت Manfrotto ببینید.
ویژگی های کلیدی
10 پوند محموله
صفحه نمایش لمسی با دسترسی مستقیم به اکثر حالت ها و تنظیمات گیمبال
برنامه همراه برای iOS/Android
پلت فرم استاندارد Arca-Swiss و صفحه آزادسازی سریع
قفل مستقل هر محور برای تعادل آسان
عمر باتری تا 12 ساعت
تابه 360 درجه، شیب 230 درجه و چرخش رول 360 درجه
حالت ها
حالت قفل: جهت دوربین ثابت است
حالت پان: محورهای حرکت و شیب ثابت هستند و دوربین فقط به چپ و راست حرکت می کند
حالت دنبال: محور چرخش ثابت است و دوربین به چپ/راست یا بالا/پایین حرکت می کند
حالت همه آهنگ ها: دوربین مطابق با حرکات دست کاربر حرکت می کند

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto Gimbal 460 Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto Gimbal 460 Kit"، کلیک کنید.