برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE R 1 Edition

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 ONE R 1″ Edition


دوربین اکشن Insta360 ONE R 1 اینچی یکی از پیکربندی های کلیدی سیستم دوربین اکشن ماژولار ONE R است که شامل واحد اصلی، مد 1 اینچی، پایه باتری و براکت نصب است که به عنوان قاب نیز شناخته می شود. مود 1 اینچی دارای یک سنسور بزرگ 1 اینچی است و با کیفیت 5.3K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم می گیرد. همچنین عکس های خام 19 مگاپیکسلی می گیرد. ماژول Core به عنوان مغز عمل می کند. این صفحه نمایش لمسی زنده با کنترل دارد و قابل برگشت است، بنابراین می توان از صفحه نمایش برای سلفی/ولوگ استفاده کرد. ماژول های 1 اینچی Mod و Core در کنار هم روی پایه باتری قرار گرفته و به کنتاکت های الکترونیکی باتری متصل می شوند. پایه باتری دارای یک باتری داخلی است که ماژول ها را تقریباً 65-70 دقیقه تغذیه می کند. پایه باتری را می توان با باتری شارژ کرد. رابط USB.

هنگامی که همه چیز تنظیم شد، همه ماژول ها با هم به عنوان یک واحد کار می کنند. هنگامی که به این شکل مونتاژ می شود و در براکت نصب می شود، کل تنظیمات تا 16 اینچ بدون نیاز به یک قاب ضد آب ضد آب است. (ماژول های مختلف فقط پس از مونتاژ کامل روی پایه باتری و نصب در پایه نصب ضد آب هستند.) یا برای آب های عمیق تر، یک جعبه غواصی 98 اینچی مخصوص استفاده در نسخه

1 اینچ موجود است ماژول را می توان با سایر ماژول های ONE R که به طور جداگانه فروخته می شوند تعویض کرد، از این رو جنبه ماژولار سیستم ONE R به شما امکان می دهد تا به برنامه های مختلف با یک سیستم نزدیک شوید.

سنسور بزرگ 1 اینچی این مود قابلیت بسیار بهبود یافته در نور کم و جزئیات و رنگ بهتر را در تمام وضوح ها ارائه می دهد. حالت 1 اینچی همچنین دارای تثبیت‌کننده تصویر FlowState است که از یک الگوریتم تشخیص صحنه برای تثبیت عکس‌های شما استفاده می‌کند. این ویژگی به لطف سنسور بزرگ حتی در نور کم نیز به خوبی کار می کند. تثبیت کننده لرزش دوربین را صاف می کند تا تصاویر شما متعادل تر و حرفه ای تر به نظر برسند. Insta360 در طراحی نوری این واحد با لایکا همکاری کرد.

برنامه همراه iOS/Android که با سیستم ONE R مورد استفاده قرار می گیرد، دارای چندین ویژگی نوآورانه منحصر به فرد در حالت 1 اینچی است. این ویژگی ها شامل حالت Starlapse است که به طور خودکار تنظیمات نوردهی را برای ثبت فواصل شگفت انگیز از آسمان شب تنظیم می کند. Color Plus یک برنامه را اعمال می کند. درجه بندی رنگ خودکار ویدیوی شما، که به شما امکان می دهد ویدیوهای استاندارد را به ویدیوهای روشن و رنگارنگ تبدیل کنید. Night Shot از یک سنسور 1 اینچی برای ثبت تصاویر با جزئیات بالا در نور کم استفاده می کند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از Slow-Mo (برای ویدیوهای 4K و پایین‌تر)، عکس HDR و کنترل صدا.

از دیگر ویژگی های ONE R می توان به پشتیبانی از کنترل از راه دور بلوتوث اپل واچ یا کنترل از راه دور هوشمند GPS انحصاری Insta360 اشاره کرد که هر دو به صورت جداگانه فروخته می شوند. سیستم مدولار نوآورانه همچنین از میکروفون های خارجی از طریق آداپتور اختیاری Insta360 USB Type-C به 3.5 میلی متر پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی نسخه 1

واحد اصلی صفحه لمسی با صفحه نمایش واضح برای عکس ها

سلفی/وبلاگ

سنسور 1 اینچی سازگار با نور کم، ویدیوی 5.3K با سرعت 30 فریم در ثانیه، عکس‌های 19 مگاپیکسلی در نسبت‌های 3:2 و 16:9 و عکس‌های خام را ضبط می‌کند.

پایه باتری با باتری داخلی از 65 تا 70 دقیقه

پایه نصب با پایه 3 پین

هنگامی که واحد اصلی، واحد 1 اینچی و پایه باتری مونتاژ شده و در براکت نصب می شود تا 16 دقیقه ضد آب است.

عنصر شیرجه 98′ پشتیبانی می شود

لرزشگیر تصویر FlowState در حالت 1 اینچی تعبیه شده است

حالت Starlapse، Color Plus، Night Shot، Slow-Mo، عکس HDR، کنترل صدا و موارد دیگر

سایر ویژگی های نوآورانه را می توان با مد 1 اینچی از طریق برنامه همراه پیاده سازی کرد

iOS/اندروید

پشتیبانی از میکروفون خارجی از طریق آداپتور اختیاری USB Type-C Insta360

تا 3.5 میلی متر

دستگاه های تلفن همراه سازگار

iOS A11 یا جدیدتر

اندروید Kirin 980 یا بالاتر

کوالکام اسنپدراگون 845

Exynos 9810 یا بالاتر

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE R 1 Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE R 1 Edition"، کلیک کنید.