برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS 1-Inch Edition Camera

توضیحات

بررسی دوربین Insta360 ONE RS 1-inch Edition


Insta360 ONE RS 1-Inch Edition یک سیستم ماژولار از دوربین های اکشن لنز قابل تعویض است. شامل ماژول Core RS، لنز زاویه باز 1 اینچی، نگهدارنده باتری و براکت نصب است. لنز 1 اینچی دارای یک سنسور بزرگ 1 اینچی برای بهبود عملکرد در نور کم است و ویدیوهای 5.3K30، 4K60 و 1080p120 و همچنین عکس های 19 مگاپیکسلی JPG و RAW را می گیرد. همچنین دارای یک لنز تقویت کننده 4K و یک لنز 360 است. برای انعطاف بیشتر به صورت جداگانه و قابل تعویض است.

ONE RS با ارائه انتقال سریع‌تر Wi-Fi، سه میکروفون برای صدای واضح‌تر، تثبیت‌کننده داخلی FlowState، باتری 1445 میلی‌آمپر ساعتی یکپارچه با 21 درصد ظرفیت بیشتر و یک براکت با قابلیت نصب آسان‌تر، ONE R را ارتقا می‌دهد. ماژول Core به عنوان مغز عمل می کند و صفحه نمایش لمسی دارای صفحه نمایش زنده با کنترل است و قابل برگشت است، بنابراین می توان از صفحه نمایش برای سلفی/ولوگ استفاده کرد. لنز 1 اینچی و واحد اصلی کنار هم روی پایه باتری قرار گرفته و به کنتاکت های الکترونیکی باتری متصل می شوند.

ویژگی های اصلی نسخه 1 اینچی

واحد اصلی صفحه لمسی با صفحه نمایش واضح برای عکس ها

سلفی/وبلاگ

سنسور 1 اینچی سازگار با نور کم با وضوح 5.3K30 و وضوح 1080p120 فیلم می گیرد.

عکس های 19 مگاپیکسلی در نسبت های 3:2 و 16:9

باتری داخلی 1445 میلی آمپر ساعتی 21 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به ONE R دارد

پایه نصب با پایه 3 پین

هنگام استفاده از ماژول Core تا 16 اینچ ضد آب است

مود 1 اینچی و پایه باتری مونتاژ شده و در براکت نصب می شود.

لرزشگیر تصویر FlowState در حالت 1 اینچی تعبیه شده است

انتقال وای فای 50 درصد سریعتر

حالت Starlapse، Color Plus، Night Shot، Slow-Mo، عکس HDR، کنترل صوتی و سایر ویژگی‌های خلاقانه از طریق برنامه همراه iOS/Android

پشتیبانی صوتی بهبودیافته با سه میکروفون با بهبود جهت و کاهش باد

ویژگی های اصلی برنامه

ویرایش خودکار

با ضربه زدن بر روی دکمه “FlashCut”، برنامه ONE RS iOS/Android تصاویر شما را با استفاده از تشخیص تصویر هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می کند، آنها را برش می دهد و در یک داستان ترکیب می کند. از آنجا می توانید نتیجه را تغییر دهید یا فوراً آن را صادر کنید.

کنترل صدا

کنترل صوتی همچنین به شما امکان می دهد ضبط را شروع یا متوقف کنید و عکس بگیرید.

هایپرلپس و اسلوموشن

سرعت کارها را با هایپرلپس صاف افزایش دهید یا کارها را تا 120 فریم بر ثانیه کاهش دهید.

آمار GPS

با جفت کردن ONE RS با برنامه یا کنترل از راه دور هوشمند، آمار GPS از ماجراجویی‌های خود را در ویدیوی خود قرار دهید.

تورهای ستاره ای

مسیرهای نور ستاره در سراسر آسمان را در یک تایم لپس ثبت کنید.

سازگار با نور کم

ویژگی هایی مانند حالت شب و HDR به شما امکان می دهد در محیط های تاریک و خشن نور فیلم و عکس بگیرید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS 1-Inch Edition Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS 1-Inch Edition Camera"، کلیک کنید.