برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS 4K Edition

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 ONE R 360 Edition


دوربین اکشن Insta360 ONE RS 4K Edition یک سیستم دوربین اکشن ماژولار با لنزهای قابل تعویض است. این نسخه برای ورزش های اکشن طراحی شده است و شامل ماژول هسته ONE RS، لنز ONE RS Boost 4K، پایه باتری ONE RS و براکت نصب ONE RS است. لنز 4K Boost ویدیوی 4K60، تا 6K ویدیوی عریض و عکس های 48 مگاپیکسلی را ضبط می کند و دارای سنسور تصویر 1/2 اینچی با پشتیبانی Active HDR است. ONE RS 21 درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به ONE R دارد. همچنین با سه میکروفون صدای واضح تری دارد و انتقال Wi-Fi سریعتر دارد. ماژول اصلی که مغز است و هر ماژول دیگری که انتخاب می کنید در کنار هم روی پایه باتری نصب می شوند. یک لنز ۱ اینچی با زاویه دید عریض که ویدیوهای ۵.۳K و حالت ۳۶۰ را ضبط می‌کند نیز به‌صورت جداگانه موجود است و برای انعطاف‌پذیری بیشتر قابل تعویض است.

هنگامی که لنز تقویت کننده 4K با واحد اصلی تنظیم می شود، صفحه لمسی واحد اصلی می تواند به عنوان نمای جلو یا عقب استفاده شود و به شما امکان می دهد ویدیوهای استاندارد 4K و همچنین سلفی و فیلم بگیرید. لنز 4K Boost همچنین از تثبیت‌کننده داخلی FlowState پشتیبانی می‌کند که از یک الگوریتم تشخیص صحنه برای تثبیت عکس‌های شما استفاده می‌کند تا متعادل‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسند. همانند سایر ماژول‌ها، لنز 4K در صورت مونتاژ با ماژول اصلی، پایه باتری و قاب نصب، تا اندازه 16 اینچ ضد آب است، بدون نیاز به قاب ضد آب.

ویژگی های کلیدی

لنز 4K Boost

حالت عریض 6K

8 برابر حرکت آهسته

تثبیت کننده FlowState در دوربین و برنامه

قفل افق

ضبط حلقه

حالت HDR فعال است

Wi-Fi 50٪ سریعتر از ONE R با Wi-Fi 5

پشتیبانی از بلوتوث 5.0

21 درصد ظرفیت باتری بالاتر از ONE R

ضد آب تا 16 اینچ (در صورت مونتاژ و نصب در قاب نصب شده همراه)

عکس های 48 مگاپیکسلی

طراحی مقیاس پذیر

ویژگی های اصلی برنامه

ویرایش خودکار

با ضربه زدن بر روی دکمه “FlashCut”، برنامه ONE RS iOS/Android تصاویر شما را با استفاده از تشخیص تصویر هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می کند، آنها را برش می دهد و در یک داستان ترکیب می کند. از آنجا می توانید نتیجه را تغییر دهید یا فوراً آن را صادر کنید.

کنترل صدا

کنترل صوتی همچنین به شما امکان می دهد ضبط را شروع یا متوقف کنید و عکس بگیرید.

هایپرلپس و اسلوموشن

سرعت کارها را با هایپرلپس صاف افزایش دهید یا سرعت کارها را تا 200 فریم بر ثانیه کاهش دهید.

آمار GPS

با جفت کردن ONE RS با برنامه یا کنترل از راه دور هوشمند، آمار GPS از ماجراجویی‌های خود را در ویدیوی خود قرار دهید.

تورهای ستاره ای

مسیرهای نور ستاره در سراسر آسمان را در یک تایم لپس ثبت کنید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS 4K Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS 4K Edition"، کلیک کنید.