برسی کیت غواصی اسمو اکشن DJI Diving Accessory Kit for Osmo Action 3 & Osmo Action

توضیحات

کیت لوازم جانبی غواصی DJI برای Osmo Action 3 و Osmo Action را بررسی کنید


با این مجموعه لوازم غواصی DJI، دوربین Osmo Action 3 یا Osmo Action خود را به عمق ۱۹۶ دقیقه برسانید. این کیت شامل یک قاب ضد آب، پیچ قفل، درج های ضد مه و یک دسته شناور است. کیس دارای پایه 3 شاخک استاندارد در پایین است و روی پایه دسته استاندارد قرار می گیرد. دسته به شما امکان می دهد دوربین را در آب حمل کنید و رنگ روشنی دارد تا آن را گم نکنید.

کیف ضد آب DJI برای Osmo Action 3
این قاب ضدآب از DJI که برای محافظت از دوربین Osmo Action 3 شما تا عمق 197 اینچ طراحی شده است، نمای واضحی از صفحه نمایش Osmo Action 3 شما فراهم می کند تا لنز را برای محافظت و مشاهده شفاف در زیر آب پوشش دهد، و سه درج ضد مه در آن گنجانده شده است. برای جلوگیری از مه گرفتگی . این کیف دارای یک پایه استاندارد با 2 شاخک در قسمت پایین است.
دسته حرکتی DJI Action 2
از Action 2 Hollow Float Grip DJI استفاده کنید تا در هنگام تیراندازی در ساحل، جت اسکی یا سایر ماجراجویی های دریایی، Action 2 خود را شناور نگه دارید. دسته دارای دستگیره ضد لغزش است و می توان آن را روی دوربین، کیف ضد آب Action 2 یا سه پایه نصب کرد.

سازگاری
دوربین اکشن DJI Action 2
کیس ضد آب Action 2
اکثر سه پایه ها
دوربین را مستقیم نگه دارید
دوربین را در صورت افتادن در آب شناور نگه می دارد
دسته ضد لغزش
سطح بدون لغزش به شما کمک می کند تا دسته را محکم نگه دارید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت غواصی اسمو اکشن DJI Diving Accessory Kit for Osmo Action 3 & Osmo Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت غواصی اسمو اکشن DJI Diving Accessory Kit for Osmo Action 3 & Osmo Action"، کلیک کنید.