اینفوگرافیک/زخم کاری به تجزیه‌طلب‌ها – رودخان

تخلیه اردوگاه‌های احزاب کومله در اقلیم‌ کردستان عراق و انتقال آنها به کمپ‌هایی در سلیمانیه پیروزی ویژه‌ای برای دیپلماسی امنیتی ایران به‌حساب می‌آید.

به گزارش رودخان، طی روزهای اخیر اجرایی‌سازی فاز مهم دیگری از توافقنامه امنیتی ایران و عراق به‌منظور خلع‌سلاح گروهک‌های تروریستی حاضر در منطقه اقلیم‌کردستان عراق کلید خورد و گروهک تروریستی «کومله» ازسوی بغداد خلع‌سلاح شد؛ اقدامی که تحقق آن موفقیت دیگری برای «دیپلماسی امنیتی» ایران به‌حساب می‌آید.

در این رابطه همشهری با تهیه اینفوگرافیکی با عنوان زخم کاری به تجزیه طلب‌ها مهمترین ضربات ایران به گروهک‌ تروریستی کومله را فهرست کرد:

اینفوگرافیک/زخم کاری به تجزیه‌طلب‌ها

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اینفوگرافیک/زخم کاری به تجزیه‌طلب‌ها – رودخان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اینفوگرافیک/زخم کاری به تجزیه‌طلب‌ها – رودخان"، کلیک کنید.