کسب ۱۹ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کاران دخترِ ورامین

کسب ۱۹ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کاران دخترِ ورامین

رودخان/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از کسب ۱۹ مدال رنگارنگ توسط بانوان کاراته کار خبر داد.

«علی تاجیک» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار رودخان بیان کرد: بانوان کاراته کار ورامین توانستند در رقابت‌های قهرمانی استان تهران با درخشش ورزشکاران صاحب ۱۹ مدال رنگارنگ شوند.

تاجیک افزود: شاگردان سنسی پروین احمدی موفق شدند در  هشت وزن به فینال صعود کنند که ماحصل آن پنج گردن آویز طلا بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ادامه سه فایتر هم با قبول شکست مقابل حریفان به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

تاجیک اظهار کرد: کسب ۱۱ گردن آویز برنز نیز در ادامه به قهرمانان دختر ورامین رسید تا مبارزان هیات کاراته ورامین در نهایت با ۱۹ مدال رنگارنگ به خانه برگردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان گفت: تیم کیوکوشین کاراته ورامین با عنوان دوم تیمی استان تهران به کار خود پایان داد.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب ۱۹ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کاران دخترِ ورامین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب ۱۹ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کاران دخترِ ورامین"، کلیک کنید.