برسی میکروفون بی‌سیم سونی Sony ECM-W3 2-Person Wireless Microphone System with Multi Interface Shoe

توضیحات

بررسی سیستم میکروفون 2 نفره بی سیم سونی ECM-W3 با کفشک چند رابط


با این سیستم میکروفون بی سیم دو نفره سونی ECM-W3، به لطف دو فرستنده گیره دار با میکروفون داخلی و یک گیرنده دو کاناله با اتصال چند کفشه، دو مصاحبه و فیلم موضوعی را با رابط چندگانه خود ضبط کنید. دوربین سونی. این سیستم از ضبط سیگنال های صوتی آنالوگ و دیجیتال در هر دو کانال ترکیبی و مجزا برای حداکثر انعطاف پذیری پس از تولید پشتیبانی می کند. گیرنده فوق العاده فشرده است و دارای پورت های خروجی 3.5 میلی متری TRS و USB-C است. دو سوئیچ جانبی به شما امکان می دهد ضبط کانال جداگانه یا مختلط را انتخاب کنید و بین حالت های خروجی آنالوگ و دیجیتال سوئیچ کنید. برای محافظت از خود در برابر قطعی های غیرمنتظره، ورودی مسیر ایمن را تغییر دهید. یک سوئیچ تضعیف کننده روی ماژول های فرستنده از خاموش شدن جلوگیری می کند.

اتصال بی سیم بلوتوث
این دستگاه ها از طریق کدک کم مصرف LC3plus Bluetooth 5.3 تا فاصله 492 دقیقه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. کدک بلوتوث LC3plus ضمن حفظ کیفیت صدای بالا، مصرف انرژی کم و تأخیر کم را تضمین می کند.

کفش هایی با رابط های زیاد
برای اتصال بدون کابل به دوربین سازگار Sony خود از کفشک چند رابط یکپارچه گیرنده استفاده کنید. بدنه دوربین در صورت اتصال می تواند برق مورد نیاز گیرنده را تامین کند. صدا از طریق یک سیگنال دیجیتال مستقیم برای صدای باکیفیت بدون آسیب انتقال منتقل می شود.

ضبط صدا دیجیتال
میکروفون های دیجیتال MEMS با نسبت سیگنال به نویز بالا در هر فرستنده تعبیه شده اند تا صدایی واضح با نویز کم را ضبط کنند. با استفاده از فیلترهای کاهش نویز داخلی و فیلترهای پایین گذر می توانید اعوجاج را حتی بیشتر از بین ببرید. فیلتر حذف نویز از پردازش سیگنال دیجیتال برای حذف تداخل استفاده می کند، در حالی که فیلتر کم نویز صداهای فرکانس پایین ناخواسته مانند باد، سیستم های تهویه مطبوع و لرزش ها را کاهش می دهد.

فرستنده روشن است
فیلتر کاهش نویز، فیلتر پایین گذر
سه تنظیم تضعیف: 0، 10 یا 20 دسی بل
جک 3.5 میلی متری TRS برای ورودی میکروفون خارجی

عمر باتری
هر جزء دارای باتری لیتیوم یونی است.
فرستنده ها می توانند با شارژ کامل به مدت شش ساعت کار کنند.
از کیس شارژ همراه برای شارژ مجدد قطعات در حال حرکت استفاده کنید.
طراحی کامپوننت
نشانگرهای LED روی گیرنده و فرستنده وضعیت ارتباط را نشان می دهند و به شما امکان می دهند سطح باتری را کنترل کنید. تمامی اجزا به گونه ای طراحی شده اند که در برابر رطوبت و گرد و غبار برای عکاسی در فضای باز مقاوم باشند. شیشه جلوی مویی موجود صدای باد را کاهش می دهد.

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون بی سیم سونی بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون سونی با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بدون نویز را تضمین می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون بی‌سیم سونی Sony ECM-W3 2-Person Wireless Microphone System with Multi Interface Shoe" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون بی‌سیم سونی Sony ECM-W3 2-Person Wireless Microphone System with Multi Interface Shoe"، کلیک کنید.