برسی میکروفون شاتگان رود RODE NTG4 Shotgun Microphone

شرح

بررسی میکروفون شاتگان RODE NTG4


با میکروفون شاتگان فانتوم Rode NTG4 برای فیلم مستقل بعدی، تصویربرداری تلویزیونی یا پروژه مستند خود، آهنگ خود را سفارشی کنید و صدایی با کیفیت را در داخل یا خارج از خانه ضبط کنید. ویژگی‌های تخصصی مانند مدارهای کم نویز، تنظیمات پد و فرکانس با قابلیت سوئیچ دیجیتال، و پردازش حداقل نویز نیاز به تعمیر و بازیابی صدا را در مراحل پس از تولید کاهش می‌دهد.

حساسیت بالای NTG4 این امکان را به آن می‌دهد تا سطوح خروجی قوی را بدون نیاز به اعمال افزایش شدید به پری امپ میکروفون شما تولید کند. از نظر صوتی، NTG4 صدای گرمی را ارائه می دهد، که بخشی از آن به لطف شیب جزئی سه برابری و فیلتر پایین گذر قابل انتخاب است. برای مواقعی که به وضوح بیشتری نیاز است، یک تقویت سه برابری قابل تعویض در دسترس است.

ضبط صدا با کیفیت

ترکیبی از بدنه 8.9 اینچی NTG4 و الگوی قطبی سوپرکاردیوئید، جهت گیری جلویی متمرکز و صدای کاهش یافته از طرفین ایجاد می کند. صدای کم 16 دسی‌بی‌ای و عنصر خازن حساس آن صدای دقیقی را ارائه می‌کند که با صدای خش خش شما را آزار می‌دهد. علاوه بر این، خروجی متعادل آن اجازه می دهد تا کابل های بلندتری نسبت به اکثر میکروفون های شاتگان روی دوربین داشته باشید.

قدرت فانتوم

به لطف خروجی 3 پین XLR و سازگاری با برق فانتوم 12، 24 یا 48 VDC، NTG4 با انواع ضبط کننده های صوتی دستی، ضبط کننده های میدانی و آداپتورهای میکسر و همچنین پیش تقویت کننده های داخلی در بسیاری از دوربین های فیلمبرداری سازگار است. دوربین های سینما

تن قابل تنظیم با سوئیچینگ دیجیتال

سوئیچینگ دیجیتال نه تنها دسترسی بصری به تنظیمات NTG4 را فراهم می کند، بلکه وضعیت خود را در زمانی که میکروفون خاموش است نیز حفظ می کند. فیلتر پایین گذر 75 هرتز را فعال کنید تا صدای کم گذر ناشی از منابع رایج مانند کولر و ترافیک را کاهش دهید. برای وضوح و وضوح بیشتر از تقویت سه‌گانه +6dB استفاده کنید (بهترین برای محیط‌هایی با حداقل نویز محیطی با فرکانس بالا). وقتی منابع با صدای بلند تهدید می کنند ضبط شما را مخدوش می کند، بافر -10dB را روشن کنید تا سطح ورودی پایین بیاید.

ایده آل برای نصب Boompole

بدنه فلزی و سبک NTG4 شامل یک گیره میکروفون برای نصب آسان روی پایه یا ستون میکروفون است. همچنین، NTG4 را به دستگیره تپانچه Rode SM4-R یا Rode PG2-R Pistol Grip (هر دو به طور جداگانه فروخته می شود) نصب کنید تا از انتقال ارتعاش در کاربردهای میله یا دستی جلوگیری کنید.

شیشه جلو صدای باد را به حداقل می رساند

NTG4 دارای یک شیشه جلو فوم برای کاهش صدای ناخواسته باد ناشی از نسیم، فن، بخاری و تهویه مطبوع است. برای حداکثر کاهش صدای جاده و باد در داخل یا خارج، شیشه جلو و سیستم تعلیق چرمی Rode Blimp را در نظر بگیرید (فروش جداگانه).

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون Rod بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون Rod با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بی صدا را فراهم می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شاتگان رود RODE NTG4 Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شاتگان رود RODE NTG4 Shotgun Microphone"، کلیک کنید.