برسی کابل تبدیل TRS به TRRS رود RODE SC7 3.5mm Right-Angle TRS to 3.5mm Right-Angle TRRS Coiled Adapter Cable for Smartphone

شرح

کابل آداپتور مارپیچی TRRS با زاویه راست 3.5 میلی متری TRS تا زاویه راست 3.5 میلی متری TRRS برای گوشی های هوشمند


Rode SC7 یک کابل آداپتور سیم پیچی است که به شما امکان می دهد میکروفون یا گیرنده بی سیم مجهز به کانکتور خروجی 3.5 میلی متری TRS را به جک 3.5 میلی متری هدفون TRRS در تلفن هوشمند یا تبلت متصل کنید.

SC7 با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است و می‌تواند با میکروفون‌های Rode و گیرنده‌های بی‌سیم و همچنین میکروفون‌ها/گیرنده‌های بی‌سیم شخص ثالث استفاده شود.

کابل به یک کانکتور نر مستطیلی 3.5 میلی متری TRS در یک طرف برای میکروفون و یک کانکتور خاکستری 3.5 میلی متری TRRS در طرف دیگر برای تلفن هوشمند ختم می شود. کانکتورها برای محافظت در برابر خوردگی روکش طلا هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کابل تبدیل TRS به TRRS رود RODE SC7 3.5mm Right-Angle TRS to 3.5mm Right-Angle TRRS Coiled Adapter Cable for Smartphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کابل تبدیل TRS به TRRS رود RODE SC7 3.5mm Right-Angle TRS to 3.5mm Right-Angle TRRS Coiled Adapter Cable for Smartphone"، کلیک کنید.