بازداشت عاملین تیراندازیهای اخیر در ایذه 

بازداشت عاملین تیراندازیهای اخیر در ایذه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رودخان، سرهنگ رمضان گوروئی فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در این باره گفت؛ در پی تیراندازی های اخیر در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان  تیراندازیها به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: دراین راستا مأموران ( پاوا) پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان ایذه با رصد اطلاعاتی وعملیاتی، تعداد ۸نفر از عوامل اصلی تیراندازیها در سطح شهرستان را شناسایی ودر چند عملیات جداگانه در مخفیگاههایشان  دستگیر کردند.  

وی گفت؛ در بازرسی از مخفیگاههای متهمین چند سلاح گرم به کار رفته در تیراندازیها،کشف و ضبط گردید و متهمین نیز در بازجویهای فنی به بزه ارتکابی خود معترف شدند وپس از تشکیل پرونده  به مراجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ گوروئی در پایان هشدار داد: با استفاده کنندگان از سلاح درمراسمات  یا درگیری ها ویا هرنوع قدرتنمایی وایجاد هراس برای همشهریان در هر ساعت ازشبانه روز برخورد قضایی وقانونی لازم  صورت خواهد گرفت.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت عاملین تیراندازیهای اخیر در ایذه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت عاملین تیراندازیهای اخیر در ایذه "، کلیک کنید.