سالن تیراندازی معلولان و جانبازان بندرعباس افتتاح شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

سالن تیراندازی معلولان و جانبازان بندرعباس افتتاح شد - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، عصر سه شنبه طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، سالن تیراندازی و دارت هیأت معلولین و جانبازان افتتاح شد.

این سالن ورزشی در مجتمع ورزشی ۷ تیر بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان ساخته شده است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از سالن تیراندازی، دارت و بدنسازی این مجموعه اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم در دیگر نقاط استان هرمزگان نیز از این قبیل سالن‌ها برای استفاده جانبازان، معلولان و توان‌یابان احداث کنیم.

وی ادامه داد: در گام نخست چنین مجموعه‌ای را برای دو قطب دیگر؛ در شرق هرمزگان به محوریت میناب و در غرب هرمزگان به محوریت بندرلنگه با اولویت استفاده از ظرفیت‌های موجود احداث می‌کنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: کار راه‌اندازی سالن خاص معلولان در شرق استان آغاز شده است و امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سالن تیراندازی معلولان و جانبازان بندرعباس افتتاح شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سالن تیراندازی معلولان و جانبازان بندرعباس افتتاح شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.