نمایشگاه صنایع دستی باعنوان «داستان دستان 2» در قم برگزار می شود – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

نمایشگاه صنایع دستی باعنوان «داستان دستان 2» در قم برگزار می شود - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، مهدی نصر اصفهانی ظهر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد نمایشگاه صنایع دستی قم باعنوان «داستان دستان 2» روز یکشنبه 20 خردادماه در خیابان انقلاب اسلامی، کوچه 17، خانه تاریخی زند افتتاح می شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم بیان کرد: دومین رویداد نمایشگاه صنایع دستی قم از روز یکشنبه 20 خردادماه تا 25 خردادماه از ساعت 18 تا 23 همراه با کارگاه های آموزشی هنری برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: افتتاح خانه صنایع دستی زند، دبیرخانه شهر ملی انگشتر، رویداد یک روزه هنر چوب و برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان برگزیده صنایع دستی، تکریم هنرمندان فقید استان قم در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت معصومه از دیگر برنامه های هفته صنایع دستی است.

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی عامل موثری برای شناخت بیشتر مردم با صنایع دستی است ضمن اینکه موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی هنرمندان صنایع دستی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه صنایع دستی باعنوان «داستان دستان 2» در قم برگزار می شود – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی باعنوان «داستان دستان 2» در قم برگزار می شود – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.