دهیاران موظفند ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش کنند

دهیاران موظفند ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش کنند

رودخان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها مکلف هستند ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده روستای خود را به مراجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

مجتبی قدیمی امروز 17 خرداد ماه با اعلام این مطلب، افزود: با توجه به وسیع بودن اراضی شهرستان سیرجان، در راستای پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی دولتی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تکالیف ویژه ای به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ابلاغ و مقرر شد این موضوع به عموم مردم روستاها نیز اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، این موضوع از باب پیشگیری از وقوع جرم به صورت جدی در دستور کار نیروهای فراجا و دستگاه قضایی قرار گرفته است.

دادستان سیرجان در پایان تصریح کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی چنانچه به وظایف قانونی خود در نظارت، اعلام جرم به مراجع قضایی و … کوتاهی یا قصور کنند یا به تبع آن جرم و تخلفی صورت بگیرد، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

پایان خبر رودخان 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهیاران موظفند ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهیاران موظفند ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش کنند"، کلیک کنید.