امدادرسانی آتش نشانان شهرکرد در پنج حادثه

امدادرسانی آتش نشانان شهرکرد در پنج حادثه

به گزارش خبرگزاری رودخان چهارمحال وبختیاری ، عنایت الله راهنورد رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: روز گذشته سه شنبه 15 خردادماه پنج حادثه رخ داد که سریعا آتش نشانان به مصدومان این حوادث امدادرسانی کردند.

وی افزود: این حوادث شامل امداد و نجات یک کودک گرفتار در وسایل بازی، اطفا حریق یک دستگاه خودرو سواری در بلوار رهبر، امدادجاده ای جهت نجات 8 مصدوم تصادف زنجیره ای در محور شهرکرد به سورشجان، یک مورد زنده گیری مار در منزل مسکونی و سقوط درخت روی کابل برق بود.

راهنورد اضافه کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیروهای آتش نشان برای کمک به آن ها اقدام کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی آتش نشانان شهرکرد در پنج حادثه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی آتش نشانان شهرکرد در پنج حادثه"، کلیک کنید.