کشف هزاران روسری قاچاق در بازار تهران

کشف هزاران روسری قاچاق در بازار تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 20 میلیارد ریال شال و روسری قاچاق از انباری در بازار تهران خبر داد.

به گزارش رودخان، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل و ساماندهی انبار کالا، موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان 15 خرداد تهران شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. پس از آن ماموران اقدام به بازدید از این انبار کردند که در جریان آن مقادیر فراوانی شال و روسری قاچاق را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این عملیات چهارهزار شال و روسری خارجی و فاقد مجوزهای قانونی کشف و ضبط شد، گفت:کارشناسان ارزش کالاهای مذکور را 20 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

به گفته افشاری در این رابطه دو نفر نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف هزاران روسری قاچاق در بازار تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف هزاران روسری قاچاق در بازار تهران"، کلیک کنید.