کدام خیابان مشهد به نام شهید «آیت ا… سیدابراهیم رییسی(ره)» نامگذاری شد؟

کدام خیابان مشهد به نام شهید «آیت ا... سیدابراهیم رییسی(ره)» نامگذاری شد؟

به گزارش رودخان از خراسان، حجت الاسلام حسن منصوریان در گفتگویی با اشاره به شهادت حضرت آیت ا… رییسی(ره)، رییس جمهور خستگی ناپذیر، مخلص و ولایی کشورمان و جمعی از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، اظهارکرد: برهمین اساس، اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم بر این گرفتند که به منظور پاسداشت خدمات و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، یکی از معابر اصلی شهر را به نام ایشان مزین نمایند.

وی گفت: جلسات کارشناسی مختلفی در این خصوص برگزار و گزینه های متعددی مطرح شد که کمیته نامگذاری بیش از 10 مورد پیشنهادی را به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارایه نمود.

حجت الاسلام منصوریان افزود: سرانجام اعضای شورای شهر، با لحاظ جمیع جهات، حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهمسطح حافظ را به نام «شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی(ره)» نامگذاری کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی و بافت پیرامونی بارگاه امام رضا(ع)، اغلب نام های علماء دینی است، تصریح کرد: حضرت آیت ا… رییسی(ره) هم عضو مجلس خبرگان و از عالمان شاخص و بارز اسلام بودند و بیشترین مناسبت و تقارن را با دیگر نام های معابر و خیابان های اطراف دارد.

حجت الاسلام منصوریان گفت: از سوی دیگر، زایران و مجاوران نیز بیشترین ارتباط و پیوند را با خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی دارند و نام و یاد شهید آیت ا… رییسی(ره) پیوسته در اذهان عموم ساری و جاری خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کدام خیابان مشهد به نام شهید «آیت ا… سیدابراهیم رییسی(ره)» نامگذاری شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کدام خیابان مشهد به نام شهید «آیت ا… سیدابراهیم رییسی(ره)» نامگذاری شد؟"، کلیک کنید.