زاهدان قطب تولید شیر در سیستان وبلوچستان

زاهدان قطب تولید شیر در سیستان وبلوچستان

رودخان/سیستان و بلوچستان مدیر جهادکشاورزی شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه عمده واحدهای دامداری شیری استان در زاهدان است، گفت: این شهرستان روزانه قابلیت تولید حدود 150تن شیر را دارد.

مهدی شهرکی امروز پنجشنبه در شورای کشاورزی استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 1000تن شیر در واحدهای دامداری تولید شده است.

وی تصریح کرد: با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید و تامین شیر مورد نیاز استان ، طی سال گذشته قریب به 13هزار تن شیر تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

شهرکی اظهارکرد: علاوه بر واحدهای نیمه صنعتی و سنتی ،تعداد 6 واحد  دامداری شیری صنعتی با ظرفیت تولید 700تن سالیانه وجود دارد که نقش مهمی در تامین شیر استان سیستان و بلوچستان را ایفاء می نمایند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زاهدان بیان کرد: در حال حاضر با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تعداد دو واحد دامداری شیری با ظرفیت 400راس در سطح شهرستان زاهدان در حال احداث است.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زاهدان قطب تولید شیر در سیستان وبلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زاهدان قطب تولید شیر در سیستان وبلوچستان"، کلیک کنید.