آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، جاوید گشتاسبی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد طلاق در سال گذشته 551 مورد بود در حالی که در سال 1401 بیش از 580 واقعه طلاق در گچساران ثبت شد.

وی بیان داشت: سال گذشته 574 مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در سال 1401 بیش از 568 مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.

گشتاسبی تصریح کرد: تعداد زیادی از کارت های هوشمند ملی صادر شده و در دفاتر پیشخوان های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده اند.

وی افزود: 398 مورد ازدواج نیز در سال گذشته در این شهرستان ثبت شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال 1401 که 380 مورد بود، افزایش یافته است.

گشتاسبی با بیان اینکه یکهزار و 462 مورد تولد در سال گذشته در شهرستان گچساران به ثبت رسید، گفت: میزان ولادت در گچساران در سال 1401 یکهزار و 451 مورد بوده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی اسامی در بین نوزادان پسر، علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین و بیشترین فراوانی در بین نوزادان دختر اسامی زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.