کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ شکست سنگین نایب قهرمان جهان برابر کره شمالی

کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ شکست سنگین نایب قهرمان جهان برابر کره شمالی

نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران با شکست سنگین برابر حریفی از کره شمالی از رسیدن به مدال برنز قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش رودخان، در ادامه رقابت های 5 وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان، رضا اطری نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان در دیدار رده بندی مقابل کام چول ری از کره شمالی با نتیجه سنگین 11 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

اطری پیش از این ابتدا مقابل کایسی تانابه از ژاپن با نتیجه 4 بر 4 به برتری رسید. او سپس مقابل شریف اف از تاجیکستان با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر ژوماشبک اولو دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان در حالی که تا ثانیه پایانی 7 بر 7 پیش بود، روی پل رفت و 4 امتیاز از دست داد تا با نتیجه 11 بر 7 تن به شکست بدهد.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ شکست سنگین نایب قهرمان جهان برابر کره شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ شکست سنگین نایب قهرمان جهان برابر کره شمالی"، کلیک کنید.