بازگشت 200 کارخانه راکد به مدار تولید در مازندران – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

بازگشت 200 کارخانه راکد به مدار تولید در مازندران - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، حسن خیریان پور صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان سهمیه ابلاغی اشتغال استان را در سال قبل 48 هزار نفر ذکر کرد و گفت: این درحالی که پارسال 62 هزار شغل در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را در کشور کسب کرده است، میزان آن را 5.1 درصد ذکر کرد و افزود: همچنین نرخ تورم در استان در اسفندماه سال قبل 39.1 درصد بوده است.

وی با عنوان اینکه متوسط نرخ بیکاری در کشور 7.6 درصد است، ادامه داد: رشد اقتصادی استان مازندران به 44.6 درصد رسید که در این بخش نیز رتبه چهارم را در کشور کسب کرده ایم.

معاون استاندار مازندران از بازگشت 200 واحد راکد تولیدی صنعتی و کشاورزی طی سال قبل به مدار تولید در استان خبر داد و گفت: 193 واحد تولیدی در تملک بانک ها نیز به مدار تولید برگشتند.

خیریان پور به برپایی هفت همایش سرمایه گذاری در استان اشاره و اضافه کرد: 10 سرمایه گذار خارجی با 175 میلیون دلار سرمایه گذاری در استان شناسایی و جذب شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت 200 کارخانه راکد به مدار تولید در مازندران – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت 200 کارخانه راکد به مدار تولید در مازندران – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.