شکرخدا گودرزی با«بیژن و منیژه»به صحنه برمی گردد

به گزارش خبرگزاری رودخان، شکرخدا گودرزی پس ازنمایش«فرزند یک خنیاگرم»و«راه رودخان راز سپهر» و«سهروردی»قرارست نمایش«بیژن و منیژه»برگرفته از شاهنامه ی فردوسی را روی صحنه ببرد.

نمایش موزیکال«بیژن و منیژه»با حضور هنرمندان موسیقی و تیاتر پس از 9 ماه تمرین آماده اجرا می شود. و داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با شورشیان و طغیانگران می رود ولی در این مسیر دلباخته منیژه می شود که دختری تورانی است.

شکرخدا گودرزی با«بیژن و منیژه»به صحنه برمی گردد

شکرخدا گودرزی از جمله کارگردانان و نویسندگان شناخته حوزه تیاتر است که طی سال های گذشته آثار متعددی را با نگاهی ویژه به آثار فردوسی و شخصیت های فاخر ایران فرهنگی در تماشاخانه های مختلف روی صحنه برده و در جشنواره های مختلف نیز به عنوان شرکت کننده یا عضو هییت داوران حضور داشته است.

نمایش «بیژن و منیژه» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی از اوایل اردیبهشت ماه در پردیس تیاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکرخدا گودرزی با«بیژن و منیژه»به صحنه برمی گردد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکرخدا گودرزی با«بیژن و منیژه»به صحنه برمی گردد"، کلیک کنید.