تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، محمدرضا زنوزی شامگاه شنبه در مراسم ترحیم همسر خود با اعلام این خبر، افزود: از آقای نصیرزاده مدیرعامل باشگاه خواسته ام با سازمان لیگ هماهنگ بشوند و بازی های خانگی تراکتور را رایگان کنیم.

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور عنوان کرد: خدا را شکر امسال تیم خوبی بستیم و با قرارداد بلند مدت تا سال های بعد هم با این بازیکنان به میدان خواهیم رفت و مطمین هستم با حمایت هواداران جایگاه بهتری کسب می کنیم.

وی با بیان اینکه درست است در چند بازی امتیاز از دست دادیم که نباید این اتفاق می افتاد، اذعان داشت: سال بعد هم قوی تر از تیم حاضر، ظاهر خواهیم شد و جایگاه بهتری کسب خواهیم کرد.

زنوزی یادآور شد: پشت هر مرد موفقی یک خانم است که باعث موفق شدن یا نشدن وی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.