۲ فوتی در حادثه برخورد ۲ قطار باری در بندرعباس

۲ فوتی در حادثه برخورد ۲ قطار باری در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، گفت: طی گزارش تلفنی منطقه ویژه اقتصادی با مرکز کنترل عملیات هلال احمر هرمزگان مبنی بر برخورد ۲ قطار باری با یکدیگر در ساعت ۲۲:۳۰ جمعه ۲۳ شهریورماه و محبوس شدن ۲ فوتی در این حادثه، بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات منبع آب (خمیر) به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این عملیات با همکاری تیم آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، آغاز شد و رهاسازی متوفیان این حادثه تا ساعت ۵ صبح امروز، شنبه، ۲۴ شهریور به طول انجامید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۴ نفر از پرسنل و نجاتگران این جمعیت با استفاده از تجهیزات امدادی بیش از ۸ ساعت جهت رهاسازی متوفیان تلاش کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ فوتی در حادثه برخورد ۲ قطار باری در بندرعباس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ فوتی در حادثه برخورد ۲ قطار باری در بندرعباس"، کلیک کنید.