یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در «آشخانه» کشف شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در «آشخانه» کشف شد - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

سرهنگ مهدی مهران فر در گفت وگو با خبرنگار رودخان اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در منزل شخص خود اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی های به عمل آمده به منزل این فرد اعزام و اقدام به بازرسی از آن کردند، افزود: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز 5 تیری به همراه 18 عدد فشنگ کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در «آشخانه» کشف شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در «آشخانه» کشف شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.