پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی بیمارستان ملکشاهی

 پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی بیمارستان ملکشاهی

رودخان/ایلام استاندار ایلام از دو پروژه مهم و در آستانه ی افتتاح بیمارستان و تصفیه خانه آب ملکشاهی بازدید کرد.

دکتر «حسن بهرام نیا» از بیمارستان ملکشاهی بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: با پیگیری های انجام شده اعتبارات ماده (23) برای بیمارستان ملکشاهی به عنوان یکی از پروژه های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، یک ماه قبل برای وزارت بهداشت واریز و طی روزهای آینده به این پروژه تزریق می گردد.

بهرام نیا امروز طی تماس تلفنی با آقای مهندس هاتف رییس بنیاد علوی، در خصوص سهم مشارکتی این بنیاد در ساخت بیمارستان بحث و گفتگو نمود. مقرر شد که این بنیاد سهم مشارکتی خود را در آینده نزدیک پرداخت و بنا به گفته مسیولین دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان طی ماه های آینده آماده بهره برداری شود.

این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت 64 تخت و اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 90.5 درصد در حال اجراست.

آخرین وضعیت پروژه تصفیه خانه آب ملکشاهی 

استاندار ایلام همچنین در بازدید از تصفیه خانه آب ملکشاهی ، مجموع اعتبار این پروژه را 407 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه 116 میلیارد تومان هزینه شده که 57 میلیارد تومان مربوط به دولت سیزدهم است.

بهرام نیا افزود: همچنین 190 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و به زودی پرداخت و برای  سال 1403 هم 100 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

به گزارش رودخان به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام ، وی اضافه کرد: بنا به گفته سرپرست آبفای استان و پیمانکار پروژه، این پروژه طی ماه های آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پایان خبر رودخان 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی بیمارستان ملکشاهی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی بیمارستان ملکشاهی"، کلیک کنید.