پیروزی ژیرونا در اسپانیا و شکست یاران قدوس در جزیره

پیروزی ژیرونا در اسپانیا و شکست یاران قدوس در جزیره

دوشنبه شب بازی های باقی مانده این هفته لیگ های اروپایی برگزار شد که در مهم ترین بازی ها می توان به پیروزی ژیرونا در لالیگا و شکست سنگین یاران قدوس در جزیره اشاره کرد.

به گزارش رودخان، در هفته بیست وششم لالیگا ژیرونا با پیروزی 3 بر صفر مقابل رایو وایوکانو در اسپانیا جایگاه دوم را از بارسلونا پس گرفت و به 6 امتیازی ریال مادرید رسید.

اما در آخرین بازی از هفته بیست وششم لیگ جزیره وستهم در خانه با نتیجه 4 بر 2 برنتفورد را مغلوب کرد. سامان قدوس، ملی پوش ایرانی برنتفوزد در این بازی به میدان نرفت.

در آخرین بازی از هفته بیست وششم سری آ هم شاگردان ایتالیانو در فیورنتینا در حالی که با یک گل از لاتزیو عقب بودند نهایتاً با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند و جای لاتزیو را در جدول گرفتند.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی ژیرونا در اسپانیا و شکست یاران قدوس در جزیره" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی ژیرونا در اسپانیا و شکست یاران قدوس در جزیره"، کلیک کنید.