پایان فرار قاتل متواری در رودبارجنوب

پایان فرار قاتل متواری در رودبارجنوب

آفتاب‌‌نیوز :

سردار ناصر فرشید امروز (۲۶ شهریور ماه) اظهار کرد: حدود ۱۵ ماه قبل، چهار شهروند رودباری در یکی از روستاهای این شهرستان به‌دلیل اختلاف‌های خانوادگی با سلاح گرم به قتل رسیدند و متهم از محل سکونت خود متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به متواری بودن قاتل، شناسایی و بازداشت او در این ماه‌ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشت و با سرنخ‌های به‌دست آمده بارها نشانه‌هایی از حضورش در استان‌ها و شهرهای مختلف به‌دست می‌آمد و ماموران پلیس آگاهی هیچ‌گاه دست از تلاش برنداشتند.

او افزود: در نتیجه تلاش‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده، محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با اعزام یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودبارجنوب به محل و هماهنگی قضایی، متهم دستگیر و پس از اقرار به قتل تسلیم قانون شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان فرار قاتل متواری در رودبارجنوب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان فرار قاتل متواری در رودبارجنوب"، کلیک کنید.