وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در ساری عملیات افتخار آمیز وعده صادق را به مردم و نیروهای مسلح تبریک گفت و افزود: مراسم روز ارتش یادآور شهیدانی نظیر صیاد شیرازی و مقابله نیروی دریایی با آمریکا است و ابهت این شیطان بزرگ را شکستند.

وی گفت: انجام عملیات های مختلف نظیر حمله پایگاه نظامی عین الاسد و حمله موشکی به اسراییل نشان از وحدت ما دارد و ارتش و نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی با عنوان این که ارتش در دوران دفاع مقدس خدمت و فداکاری خود را نشان داد و امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام های بزرگی برداشتند، افزود: ارتش و سپاه توانستند قدرت بازدارنده برای کشور ایجاد کنند و عملیات قهرمانانه وعده صادق و حمله انتقام جویانه مرهون وحدت نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که وحدت میدان و دیپلماسی را نقش مهمی در موفقیت دفاع دارد، گفت: در روزگاری شاهد بودیم کسانی قصد داشتند بین میدان و دیپلماسی جدایی ایجاد کنند و امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم و در خط ولایی از حریم امنیت کشور دفاع می کنند.

آیت الله لایینی از حرکت و اقدام مقام معظم رهبری در صدور فرمان وعده صادق و انتقام از حرکت بزدلانه اسراییل در حمله به کنسولگری ایران تقدیر کرد و گفت: انتقام از متجاوز حق مسلم ایران اسلامی بوده است و دشمنان جرات جواب دادن ندارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.