واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران: متن کارزار سراسر تهمت است

در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران: متن کارزار سراسر تهمت است

شهردار تهران در واکنش به کارزار برکناری وی از شهرداری گفت: متن کارزار را خواندم، سراسر تهمت و غیرقانونی بود؛ تعجب می‌کنم این کارزار از کجا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری رودخان؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به کارزار برکناری شهردار تهران اظهار کرد: متن کارزار را خواندم سراسر تهمت و غیرقانونی بود، تعجب می کنم این کارزار از کجا در می آید.

وی افزود: محکم تر به کار خودم و خدمت به مردم ادامه می دهم.

شهردار تهران با بیان اینکه نصاب ویژه‌ای در احداث خطوط جدید مترو خواهیم داشت، اضافه کرد: طرح تکمیلی خطوط ۲-۴-۶-۷ مترو شروع شده است. خطوط ۸-۹-۱۰ مترو هم شروع شده است و پیمانکاران آن مشخص شدند. خط ۱۱ مترو هم به زودی اقدام خواهد شد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران: متن کارزار سراسر تهمت است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران: متن کارزار سراسر تهمت است"، کلیک کنید.