هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعین – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، احمد وحیدی در کنگره بین المللی امداد و نجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین گفت:هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعیناربعین یک جریان بزرگ تمدنی است که کربلا را با قدس پیوند می‌دهد.هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعیناربعین یک نقطه کلیدی و به قدری مهم است که امروز می‌تواند برای ما درس‌های زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اربعین نقطه‌ای است که می‌تواند نجات بخش و زمینه ساز ظهور باشد؛ گفت:هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعینهلال احمر در حوزه سلامت در اربعین عملکرد درخشانی داشته و به خوبی در این عرصه تلاش می‌کند.

وزیر کشور با بیان اینکه امنیت و سلامت در اربعین بسیار مهم است و جمعیت به خوبی در این حوزه‌ها در کنار زائران بوده است؛ افزود:هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعینبا وجود پوشش سراسری و خوب هلال احمر اما باز هم ضرورت دارد تا در خصوص بیماری‌های واگیر و گوارشی به نکات بهداشتی توجه داشت.هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعین

وحیدی خاطر نشان کرد: گرمازدگی امسال شاید به یک معضل در مراسم پیاده روی بدل شود؛ هرچند سال قبل نیز هوا در زمان پیاده روی اربعین گرم بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعین – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلال احمر پشتیبان قدرتمند زائران در مراسم اربعین – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.