هشدار سطح زرد هواشناسی در استان کرمانشاه – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

هشدار سطح زرد هواشناسی در استان کرمانشاه - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

محمدعلی زورآوند در گفت وگو با خبرنگار رودخان اظهار کرد: موج اول از سامانه ای بارشی از بعدازظهر امروز (یکشنبه) تا ظهر دوشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: بارش باران، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ، وزش باد و گرد و غبار از مخاطرات این هشدار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال برخورد صاعقه و وقوع خسارت به دلیل بارش تگرگ، کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در مناطق مرزی به دلیل نفوذ غبار از اثرات فعالیت این سامانه خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش های این سامانه عمدتاً نیمه غربی شامل شهرستان های: پاوه، روانسر، جوانرود، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و اسلام آبادغرب و غبار در نیمه غربی عمدتاً نواحی گرمسیر پیش بینی شده است.

زورآوند خاطرنشان کرد: پاکسازی کانال ها و آب راهه ها، اجتناب از قرار گرفتن در ارتفاعات و محل های با خطر برخورد صاعقه، پرهیز از قرار گرفتن در هوای آلوده بویژه بیماران قلبی ریوی و سالمندان، هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی و سایر اقدامات پیشگیرانه از مواردی است که به دستگاه های اجرایی و مردم توصیه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سطح زرد هواشناسی در استان کرمانشاه – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سطح زرد هواشناسی در استان کرمانشاه – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.