نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می شود

نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می شود

آفتاب نیوز :

 محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه، 15 فروردین) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت گفت: نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده است. ️با کشور های دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته ایم؛ هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

وی ادامه داد: مشارکت بسیار خوبی از کشور های مختلف صورت گرفته و چندین هییت با سرپرستی وزرای کشور های دوست برای حضور اعلام آمادگی کرده اند و مجموعه اتفاقاتی که در آن پیش بینی شده به نظرم یک نمایشگاه کاملا متفاوت خواهد بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دولت هم به پیشنهاد وزارت فرهنگ این موضوع را در دستور کار دارد که بتوانیم یک یارانه فرهنگی هم برای کتاب و هم برای سایر مسایل فرهنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن از روز اول فروردین در تهران برقرار شد و واقعاً حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پویش های مختلفی از جمله «آیه های زندگی» و «حافظ شو» در حاشیه این رویداد برگزار شد که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد. همچنین؛ بخش های مختلف از جمله بخش های عفاف و حجاب و پوشش اسلامی نشر فناوری های نوین با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می شود"، کلیک کنید.