نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، محمدرضا ابراهیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته گذشته حماسه حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری را داشتیم که جای سپاسگزاری و قدردانی دارد و قطعاً نقش فرهنگیان در حوزه‌های اجرایی و نقش‌آفرینی برای مشارکت بیشتر، بی‌بدیل بوده است.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای را در هفته گذشته میان آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج تحت عنوان عصر ورزش به‌منظور استفاده از فضاهای آموزش و پرورش با همکاری دو نهاد مذکور است که در راستای اینکه مدرسه کانون محله است و می‌تواند در بسیاری از کارها کمک‌حال مردم باشد برنامه‌ریزی کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: تجهیزات ورزشی در راستای طرح عصر ورزش تهیه شده و در مدارس قرار گرفته و مربی در مدرسه حضور دارد و دانش‌آموزان و خانواده‌ها با رعایت شرایط سنی و جنسی از این فرصت استفاده می‌کنند که حرکت عظیمی در راستای ارتقای سطح سلامت و نشاط و شادابی دانش‌آموزان خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۳۶۰ کلاس درس را با هلدینگ پترو پالایش اصفهان منعقد کردیم و جانمایی این پروژه‌ها در هفته جاری انجام شد و بسیاری از پروژه‌ها تعریف شد تا آغاز شوند و در یک سال آینده به بهره‌برداری برسند؛ هزار کلاس درس نیز به‌پاس هزار روز خدمت خالصانه دولت خدمتگزار شهید رئیسی یکی از مدل‌های خوب و اثرگذار در جامعه است.

وی اذعان داشت: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد و بعدازاین جلسات آموزشی و بازآموزی را برای پذیرفته‌شدگان برگزار خواهیم کرد تا پذیرفته‌شدگان با آمادگی بیشتر از ابتدای مهرماه در کلاس‌های درس حاضر شوند.

ابراهیمی گفت: کانون‌های ارزیابی برای داوطلبین دبیری و هنرآموزی فعال شده و به نیمه‌راه رسیده و کانون‌های ارزیابی برای مشاغل کیفیت‌بخشی نظیر مربی پرورشی، مشاور، مربی تربیت‌بدنی و مربی بهداشت را در حال انجام داریم و امسال با برنامه‌ریزی دولت به حوزه نیروی انسانی به‌خصوص استان اصفهان چالش نیروی انسانی کمتری را خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: معلمان در سال تحصیلی پیشرو با آمادگی و آموزش‌دیده در کلاس‌های در حاضر خواهند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.