نارضایتی کاروان بریتانیا از دهکده المپیک و استخدام آشپز – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

نارضایتی کاروان بریتانیا از دهکده المپیک و استخدام آشپز - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، در حالی که ساعاتی بیشتر به آغاز مراسم افتتاحیه رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس باقی نمانده است همچنان مشکلاتی در برگزاری این بازی ها به چشم می خورد.

یک از این مسائلی که کاروان ورزشی کشورهای مختلف با آن دست و پنجه نرم می کنند میزان کم غذا در وعده های غذایی مختلف است که نتوانسته نیاز ورزشکاران را برآورده سازد.

به گزارش رسانه «lefigaro» فرانسه و به دنبال مشکلات موجود در تامین غذا و کمبود پروتئین (گوشت و تخم‌مرغ) در سالن غذاخوری دهکده المپیک، هیات بریتانیایی تصمیم گرفتند از غذاهای دهکده صرف‌نظر کنند.

مسوولان بریتانیایی برای حل این مشکل اقدام به استخدام سرآشپز مخصوص کردند. ورزشکاران بریتانیایی اکنون می‌توانند از غذاهایی که توسط سرآشپز مخصوص در منطقه کلیشی تهیه می‌شود، استفاده کنند. این تصمیم به دلیل شکایات متعدد ورزشکاران از کیفیت و کمبود غذاهای دهکده اتخاذ شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نارضایتی کاروان بریتانیا از دهکده المپیک و استخدام آشپز – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نارضایتی کاروان بریتانیا از دهکده المپیک و استخدام آشپز – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.