مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق انداختند

بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب در این مراسم:

* من دو تا توصیه عرض میکنم. توصیه اول من به مردم عزیزمان این است که قرآن به ما فرمود فاستبقوا الخیرات، در کارهای نیک مسابقه بگذارید و پیشی بگیرید از دیگران. من در انتخابات های گذشته هم گفتم، امروز هم تاکید میکنم هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید، در اولین ساعات ممکن بروید رایتان را در صندوقها بیندازید.

* توصیه دوم این است که در هر حوزه ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید، به کمتر رای ندهید؛ مثلاً در تهران برای خبرگان 16 نفر را احتیاج هست که رای بدهیم، به 16  نفر رای بدهید نه کمتر. یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به 30 نفر بایستی رای بدهیم به کمتر رای ندهید، این توصیه ی موکد من است.

* ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه های معتبر ملی و سیاسی، امروز چشم شان به ایران است، چشم شان به شماست. می خواهند ببینند که شما چه می کنید در این انتخابات و نتیجه ی انتخابات شما چه می شود. هم دوستان ما و افرادی که علاقه مند به ملت ایرانند، هم بدخواهان آنها هم همین جور. از همه طرف چشم ها مترصد مسایل کشور ماست و مترصد ملت عزیز ما، به این توجه کنید دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.

این خبر درحال بروزرسانی است…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق انداختند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق انداختند"، کلیک کنید.