مشارکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

مشارکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، سردار علی استاد حسینی صبح آدینه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت به میزبانی مسجد جامع روستای خورزان دامغان ضمن گرامی داشت یاد شهید رییسی و یارانش بیان کرد: مشارکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است

وی افزود: راه و مسیر شهید رییسی در راه نظام و انقلاب بود و ایشان خود را وقف مردم به ویژه محرومان جامعه کرد و هرگز خستگی را احساس نمی کرد.

فرمانده سابق سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهادت یک امر اتفاقی نیست افزود: خداوند برای هر شهید ماموریتی قرار داد و شهادت شهدای خدمت یک ماموریت از جانب حق تعالی بود که آنان در راه خدمت صادقانه به مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

استاد حسینی همچنین گفت: خون شهدا نظام و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و ما باید تلاش از راه و خون شهدا به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات باید پرشور باشد، گفت: رییس جمهوری را باید در روز 8 تیر انتخاب کنیم که راه شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی را ادامه دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.