محدودیت های تردد در محورهای شمالی/ وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

محدودیت های تردد در محورهای شمالی/ وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبرنگار رودخان درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی، افزود: آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره 12 تا 13 و تونل شماره 17 تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه دارای ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک سنگین در محورهای چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و بایجان و آزادراه قزوین-رشت محدوده بک باغی را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت، تردد روان است.

وی افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده های مهرویلا و مهرگان را شاهد هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور نیز افزود: در برخی از محورهای استان کردستان بارش باران داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت های تردد در محورهای شمالی/ وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت های تردد در محورهای شمالی/ وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.