عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

آفتاب نیوز :

تیم ملی پرتغال امشب از ساعت 23:15 به وقت ایران قرار است که در یک بازی دوستانه با تیم ملی اسلوونی روبرو شود و باید دید که در این بازی اوضاع برای پرتغالی ها به چه شکل پیش می رود.

کریستیانو رونالدو در این بازی حضور خواهد داشت. رونالدو در بازی دوستانه پرتغال مقابل تیم ملی سوید غایب بود، اما اکنون در این بازی حضور پیدا می کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال نوشت:” خانواده ” در حقیقت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال به عنوان یک خانواده نگاه می کند. رونالدو در این تصویر ژستی خاص به خود گرفته است.

عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی"، کلیک کنید.