عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز

امیرمسعود عابدین: مانند سانتافه جدید، پلیسید به روز شده دارای طراحی چشمگیر و جسورانه جدیدی است که ظاهر آن را نسبتاً غیرمتعارف نشان می دهد. این که آیا این طراحی جذاب است یا خیر، به سلیقه افراد بستگی دارد. این رندرها، مدل جدید را با طراحی جعبه ای تر نسبت به مدل قبلی به تصویر می کشد و دو نوع طراحی متفاوت را نشان می دهد که هیوندای می تواند اتخاذ کند.

عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز

هر دو مدل پلیسید 2026 ارایه شده در اینجا دارای یک نوار نور LED در جلو و چراغ های اصلی هستند که در دو طرف جلوپنجره سیاه رنگ قرار گرفته اند. تغییرات قابل توجهی نیز در کناره این SUV ایجاد خواهد شد. این مدل جدید دارای دستگیره های درب و ستون D ضخیم و متفاوت است.

عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز

دو طرح مختلف در قسمت عقب برای پلیسید وجود دارد؛ طراحی اول شباهت زیادی به جدیدترین مدل کونا دارد و دارای نوار نور LED و چراغ های اصلی متفاوت است. در مقابل، طراحی دوم جذاب تر به نظر می رسد، با نوار نوری و چراغ های عقب که در یک واحد ادغام شده اند و در نتیجه ظاهری منسجم تر ایجاد می کنند.

عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز

هیوندای چند گزینه پیشرانه برای مدل جدید ارایه خواهد کرد. احتمالا یکی از این پیشرانه ها شامل یک موتور توربوشارژ 3.5 لیتری V6 خواهد بود که انتظار می رود خروجی 291 اسب بخاری داشته باشد. علاوه بر این، احتمالاً یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود که منعکس کننده تقاضای امروزه بازار برای پیشرانه های هیبریدی است.

عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در رودخان مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | رقیب کره ای تویوتا لندکروز"، کلیک کنید.