عکس| جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد

آفتاب نیوز :

خبر ها حاکی از آن است که خودرو برقی جدید تویوتا bZ3 برای کسب مجوز های لازم برای شماره گذاری و عرضه در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی وارد گمرک بند شهید باهنر شده است.

این سدان تمام برقی که در کارخانه فاو-تویوتا چین به تولید می رسد، بر پایه پلتفرم e-TNGA توسعه پیدا کرده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جدیدترین سدان تویوتا یعنی Toyota bZ3 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی تویوتا BZ3
تویوتا از سدان تویوتا bZ3 در دو تیپ با دو قدرت 183 اسب بخار و 244 اسب بخار پرده برداشت که هر دو تیپ می توانند 303 نیوتن متر گشتاور را تولید کنند.

نسخه 183 اسب بخار با هر بار شارژ کامل باتری ها قادر است مسافتی برابر با 517 کیلومتر را طی کند. نسخه قدرتمندتر 244 اسب بخاری نیز مسافتی برابر با 606 کیلومتر را می پیماید.

امکانات رفاهی Toyota bZ3
تویوتا bZ3 علاوه بر فناوری های جدید خودران از امکانات رفاهی متعددی، چون فناوری LED چراغ ها، تهویه اتوماتیک دو کاناله با پاکسازی هوای کابین، تریم داخلی چرم، سانروف، کروز کنترل تطبیقی و سردکن و گرم کن صندلی های جلو بهره می برد.

قیمت
قیمت این سدان ژاپنی در تیپ پایه به 22 هزار و 120 دلار می رسد و متقاضیان برای نسخه فول آپشن آن باید 26 هزار و 30 یورو هزینه کنند.

با توجه به این که تعرفه واردات خودرو های برقی کمتر از خودرو های بنزینی است، احتمالا این خودرو با قیمتی کمتر از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

عکس| جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد

منبع: گجت نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد"، کلیک کنید.