طراحی دوربین گوشی ها روزبه روز عجیب تر می شود

به گزارش رودخان، ویوو V30 به طور رسمی برای بازارهای بین المللی معرفی شد. این گوشی از تراشه ی اسنپدراگون 7 نسل 3 و باتری بزرگ بهره می برد و سیستم دوربین پشتی آن طراحی جالبی دارد. دستگاه مذکور از نمایشگر 6٫78 اینچی OLED با وضوح 1260p و حداکثر روشنایی 2800 نیت بهره می برد و به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

بر اساس گزارش مجله رودخان، تراشه ی ویوو V30 با فرایند 4 نانومتری ساخته شده است و از پردازنده ی مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 2٫63 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Adreno 720 بهره می برد. این محصول در چند مدل عرضه خواهد شد: نسخه ی 128 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت، نسخه ی 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت، نسخه ی 256 گیگابایتی با رم 12 گیگابایت و نسخه ی 512 گیگابایتی با رم 12 گیگابایت.

ویوو V30 اولین گوشی هوشمند جهان محسوب می شود که از دوربین اصلی مجهز به حسگر 1/1.55 اینچی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50E استفاده می کند. این محصول همچنین به دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز شده است.

طراحی دوربین گوشی ها روزبه روز عجیب تر می شود

ظاهر جزیره ی دوربین پشتی Vivo V30 جالب به نظر می رسد و از دو بخش مربعی تشکیل شده که ناحیه ی پایینی فقط فلش LED را در خود جا داده است. این محصول همچنین از دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار استفاده می کند.

یکی از پیشرفت های مهم ویوو V30 نسبت به نسل قبل، باتری بزرگ تر 5000 میلی آمپرساعتی است که از شارژ سریع 80 وات پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ضخامت 7٫5 میلی متری اشاره کرد.

ویوو V30 به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 14 را با رابط کاربری Funtouch 14 اجرا می کند و طبق ادعای ویوو، تا چهار سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد کرد.

قیمت گوشی ویوو هنوز مشخص نیست اما در چهار رنگ روانه ی بازار خواهد شد. این محصول به زودی در بیش از 30 کشور جهان ازجمله هند، اندونزی، مالزی، هنگ کنگ، سنگاپور، پاکستان، مصر و امارات دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. باید دید قیمت گوشی مذکور نسبت به رقبای هم رده اش چقدر خواهد بود.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی دوربین گوشی ها روزبه روز عجیب تر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی دوربین گوشی ها روزبه روز عجیب تر می شود"، کلیک کنید.