صحبت‌های یک زن در مناظره‌ انتخاباتی واکنش‌برانگیز شد/ مریم اشرفی گودرزی کیست؟

به گزارش رودخان، صحبت‌های اخیر مریم اشرفی گودرزی که در یک مناظره انتخاباتی به نمایندگی از سوی یک نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری شرکت کرده بود، پرحاشیه شد.

او در ویدئوی که این روزها پربازدید شده می‌گوید:«اگر بدون حجاب آمدی بیرون و مورد تعرض قرار گرفتی، خودت مقصری».

صحبت‌های یک زن در مناظره‌ انتخاباتی واکنش‌برانگیز شد/ مریم اشرفی گودرزی کیست؟

این سخنان با انتقاد فراوان کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. برخی معتقدند چنین عباراتی درواقع جرم بزرگی مانند تجاوز را تایید می‌کند.

مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی است و در پروفایل‌های منتسب به او این عناوین دیده می‌شود: همواره طلبه، محقق، مدرس، فعال سیاسی و فرهنگی.

۴۷۴۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صحبت‌های یک زن در مناظره‌ انتخاباتی واکنش‌برانگیز شد/ مریم اشرفی گودرزی کیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صحبت‌های یک زن در مناظره‌ انتخاباتی واکنش‌برانگیز شد/ مریم اشرفی گودرزی کیست؟"، کلیک کنید.