شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در مرکزی فراهم است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در مرکزی فراهم است - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، فرزاد مخلص الایمه عصر شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری همه نهادها و دستگاه های نظارتی و مجری با قوت پای کار هستند و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در بزرگترین رویداد سیاسی امسال، حضور مردم حماسه ساز خواهد بود و کارنامه درخشانی در تاریخ استان مرکزی ثبت می کنند.

استاندار مرکزی گفت: فرآیند انتخاب از تمام جوانب بررسی شده و باید اذعان داشت که شرایط در راستای برگزاری انتخابات پرشور، امن و سالم فراهم است و در این خصوص از دیگر استان ها پیشی گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در مرکزی فراهم است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در مرکزی فراهم است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.