سلفی دردسرساز با همسایه جنوبی!

سلفی دردسرساز با همسایه جنوبی!

عکس سلفی بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز کره شمالی با همتایان کره جنوبی خود در مسابقات المپیک پاریس، کار دست شمالی‌ها داده است.

به گزارش رودخان، شرق نوشت: عکس سلفی بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز کره شمالی با همتایان کره جنوبی خود در مسابقات المپیک پاریس، کار دست شمالی‌ها داده است؛ این عکس، جزئی از تشریفات مسابقات پاریس بوده است.

نهادهای امنیتی کره شمالی از این عکس عصبانی شده و آن را به خطر انداختن ایدئولوژی در کشور تلقی کرده‌اند. افراد حاضر در این عکس باید پاسخ‌های مناسبی برای نهادهای مسئول داشته باشند.

این در حالی است که بازی‌های المپیک با هدف برقراری صلح میان شهروندان و نزدیکی انسان‌ها با یکدیگر برگزار می‌شود و این عکس میان تصاویر برگزیده بازی‌های پاریس قرار گرفته است.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلفی دردسرساز با همسایه جنوبی!" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلفی دردسرساز با همسایه جنوبی!"، کلیک کنید.