سرکلانتری دوم جنت آباد (منطقه ۵ تهران) | آدرس و شماره تماس
سرکلانتری دوم جنت آباد
سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری فاتب و کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، همون مرکز امنیتی مهمیه که توی منطقه جنت آباد و حوالی اون، مسئولیت حفظ آرامش و امنیت مردم رو به عهده داره و وقتی کارتون به پلیس میفته، اینجا یکی از جاهاییه که بهش مراجعه می کنید.
اگه ساکن جنت آباد هستید یا به هر دلیلی مسیرتون به این منطقه افتاده و نیاز به خدمات انتظامی پیدا کردید، حتماً اسم سرکلانتری دوم جنت آباد به گوشتون خورده. خب، این مرکز پلیس، مثل یه لنگرگاه امنیتی برای مردم منطقه عمل می کنه و وظیفه اش هم واقعاً سنگینه. از برقراری نظم و امنیت محلات گرفته تا پیگیری پرونده های مختلف، همه و همه رو اینجا انجام می دن.
خیلی وقت ها پیش میاد که برای یه کاری عجله دارید یا نگران یه موضوعی هستید و می خواید سریع به یه اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید، اما نمی دونید دقیقاً باید کجا برید یا با کی صحبت کنید. مخصوصاً اگه بخواید تلفنی ارتباط بگیرید، گاهی اوقات واقعاً سخته و آدم سردرگم می شه. این مقاله دقیقاً برای همینه که شما رو از سردرگمی نجات بده و هر چیزی که لازم دارید رو در مورد سرکلانتری دوم جنت آباد و کلانتری ۱۳۸ بدونید، بهتون بگه. می خوایم همه چیز رو از آدرس و شماره تلفن گرفته تا ساعت کاری و خدماتی که ارائه می دن، شفاف سازی کنیم تا وقتی کارتون افتاد، دیگه دغدغه ای نداشته باشید.
سرکلانتری دوم جنت آباد کجاست و چطور می شه باهاش تماس گرفت؟
یکی از اولین چیزایی که هر کسی برای مراجعه به یه مرکز پلیس بهش نیاز داره، آدرس دقیق و شماره تلفنه. توی جنت آباد هم سرکلانتری دوم، مشخصات خودش رو داره که الان براتون دقیق توضیح می دم.
اسم کامل و داستان پشتش: سرکلانتری، کلانتری، پایگاه آگاهی!
شاید براتون سوال پیش اومده باشه که این «سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری فاتب» با «کلانتری ۱۳۸ جنت آباد» و «پایگاه دوم آگاهی» چه فرقی دارن یا اصلاً با هم یکی هستن؟ بذارید رک و راست بهتون بگم، این سه تا اسم در واقع به یک مجموعه و یک آدرس مشخص اشاره دارن، اما هر کدوم بخش های مختلفی رو شامل می شن.
- سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری فاتب: این عنوان، یک چتر بزرگ تره که چندین کلانتری زیرمجموعه اش قرار می گیرن. یعنی کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، یکی از کلانتری هایی هست که تحت نظارت و مدیریت سرکلانتری دوم فعالیت می کنه. وظیفه اصلی پلیس پیشگیری، همون طور که از اسمش پیداست، جلوگیری از وقوع جرمه.
- کلانتری ۱۳۸ جنت آباد: این همون اسم محلی و آشناتره که مردم منطقه بیشتر ازش استفاده می کنن. جایی که برای ثبت شکایت های روزمره، گزارش حوادث کوچیک و بزرگ، و پیگیری پرونده های عمومی بهش مراجعه می کنید.
- پایگاه دوم آگاهی: این بخش، مربوط به پلیس آگاهیه و وظیفه اش پیگیری پرونده های پیچیده تر و تخصصی تر، مثل سرقت های بزرگ، قتل و جرائم سازمان یافته است. معمولاً وقتی پرونده ای نیاز به کار کارآگاهی عمیق تر داشته باشه، به این پایگاه ارجاع داده می شه.
پس، می تونیم بگیم این سه تا اسم، در یک مکان مشخص، با وظایف تا حدودی متفاوت، کنار هم کار می کنن تا امنیت منطقه رو تأمین کنن. نگران نباشید، وقتی به آدرس گفته شده مراجعه کنید، همه این بخش ها رو اونجا پیدا می کنید.
آدرس دقیق و کامل
برای اینکه از سردرگمی دور بشید و مستقیم برید سراغ کارتون، آدرس دقیق سرکلانتری دوم جنت آباد رو براتون می نویسم:
تهران، شاهین، بلوار کبیری طامه شمالی، خیابان بهار، پلاک ۴۹.
اگه قصد مراجعه حضوری دارید، حتماً این آدرس رو روی نقشه تون بزنید تا به راحتی پیداش کنید. این آدرس همون جاییه که هم کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار داره و هم پایگاه دوم آگاهی.
شماره تلفن: چالش همیشگی!
یکی از بزرگ ترین چالش هایی که خیلی از شهروندان با مراکز پلیس و به خصوص سرکلانتری جنت آباد دارن، مشکل پاسخگویی تلفنیه. تو نظراتی که مردم برای این مرکز گذاشتن، بارها و بارها این موضوع تکرار شده که تلفن ها جواب داده نمی شه یا اگه هم جواب می دن، برای پیگیری پرونده یا اطلاعات دقیق، باید حتماً حضوری مراجعه کنید. با این حال، شماره تلفن رسمی این مرکز رو براتون می نویسم:
- شماره تلفن: 02144407776
یه نکته مهم: لطفا اگه واقعاً کارتون فوری نیست یا می تونید حضوری مراجعه کنید، روی پاسخگویی تلفنی خیلی حساب باز نکنید. گاهی اوقات به دلیل حجم بالای تماس ها یا مشغله پرسنل، ممکنه تلفن ها جواب داده نشه و این واقعاً می تونه برای کسانی که از راه دور می خوان اطلاعات بگیرن، کلافه کننده باشه. اگه لازمه قبل از مراجعه حضوری، اطلاعاتی بگیرید، بهتره با صبوری چند بار تماس بگیرید یا در صورت امکان، از دوستان و آشنایان محلی کمک بگیرید.
چطور به سرکلانتری دوم جنت آباد برسیم؟
رسیدن به سرکلانتری دوم جنت آباد، چه با ماشین شخصی و چه با وسایل حمل ونقل عمومی، نسبتاً راحته. اینجا چند تا راهنمایی براتون دارم:
- با خودروی شخصی:
- اگه از سمت شرق تهران میاید، می تونید از بزرگراه همت یا حکیم به سمت غرب برید و وارد بلوار جنت آباد شمالی بشید، بعد مسیر رو تا بلوار کبیری طامه شمالی ادامه بدید.
- از سمت غرب تهران هم می تونید از بزرگراه ستاری یا باکری به سمت شمال حرکت کنید و بعد به جنت آباد شمالی برسید.
- بلوار کبیری طامه شمالی خودش یه بلوار اصلیه که پیدا کردن خیابان بهار روی اون کار سختی نیست.
- با وسایل حمل ونقل عمومی:
- مترو: نزدیک ترین ایستگاه مترو به سرکلانتری جنت آباد، ایستگاه مترو شهید ستاری یا ایستگاه مترو جنت آباد (البته با کمی پیاده روی یا تاکسی). از این ایستگاه ها می تونید با تاکسی یا اتوبوس های محلی به سمت بلوار کبیری طامه شمالی برید.
- اتوبوس: خطوط اتوبوسرانی زیادی از نقاط مختلف شهر به سمت جنت آباد و بلوار شاهین شمالی تردد می کنن. می تونید از اپلیکیشن های مسیریابی برای پیدا کردن نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به مقصدتون استفاده کنید.
- تاکسی: اگه عجله دارید یا دوست ندارید با چند وسیله نقلیه جابه جا بشید، تاکسی همیشه یه گزینه خوبه. می تونید از تاکسی های آنلاین یا خطی برای رسیدن به سرکلانتری جنت آباد استفاده کنید.
فراموش نکنید که استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی مثل بلد یا نشان، می تونه مسیر رو براتون دقیق تر و راحت تر کنه و زمان رسیدن رو هم بهتون نشون بده.
ساعات کاری و شیفت های فعالیت سرکلانتری جنت آباد: ابهامات و واقعیت ها
یکی دیگه از ابهامات و چالش های رایج برای مردم، مسئله ساعات کاری مراکز انتظامیه. خیلی ها نمی دونن آیا کلانتری ها شبانه روزی فعالیت می کنن یا فقط در ساعات اداری باید مراجعه کرد. اینجا به این سوالات جواب می دیم.
کلانتری ۱۳۸ جنت آباد ۲۴ ساعته بازه؟
خوشبختانه، کلانتری ها، برخلاف ادارات دولتی که ساعت کاری مشخصی دارن، به دلیل ماهیت کارشون که تامین امنیت و رسیدگی به حوادثه، به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته فعال هستن. یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز، چه صبح زود و چه نیمه شب، می تونید برای گزارش حوادث، ثبت شکایت های فوری یا پیگیری برخی امور به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد مراجعه کنید. این شامل روزهای تعطیل رسمی، پنجشنبه ها و جمعه ها هم می شه.
البته یه نکته رو باید یادتون باشه: درسته که کلانتری ۲۴ ساعته فعاله، اما ساعت مراجعه شما ممکنه روی روند پیگیری کارتون تأثیر بذاره. مثلاً برای کارهای اداری تر یا ملاقات با افسر پرونده خاص، ممکنه لازم باشه در ساعات اداری مراجعه کنید. اما برای ثبت گزارش اولیه یا موارد فوری، هر ساعتی که برید، به کارتون رسیدگی می شه.
توصیه مهم برای مراجعه اثربخش
همون طور که قبلاً گفتیم، مشکل پاسخگویی تلفنی وجود داره. بنابراین، اگه کارتون خیلی حساس و فوری نیست و نیاز به توضیحات خاصی دارید، بهتره در ساعات اداری (معمولاً از ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر) مراجعه کنید. در این ساعات، احتمالاً پرسنل بیشتری حضور دارن و دسترسی به افسران مختلف یا بخش های اداری راحت تره. ولی در موارد اورژانسی، تردید نکنید و هر وقت لازم بود، مراجعه کنید.
این خیلی مهمه که با صبر و درک شرایط موجود، به این مراکز مراجعه کنید. پرسنل کلانتری هم مثل بقیه مردم، در شرایط کاری خاص و پرفشاری قرار دارن.
خدمات و وظایف اصلی سرکلانتری دوم جنت آباد
سرکلانتری دوم جنت آباد و کلانتری ۱۳۸، طیف وسیعی از خدمات انتظامی رو به شهروندان ارائه می دن. شناخت این خدمات کمک می کنه تا بدونید دقیقاً برای چه کاری باید به اینجا مراجعه کنید. در کل، خدمات این مرکز رو می شه به چند دسته اصلی تقسیم کرد:
۱. ثبت و پیگیری شکایات
اینجا محلی برای ثبت و پیگیری انواع شکایت های مردمیه. از کوچک ترین مسائل تا پرونده های نسبتاً بزرگ تر، همه اینجا بررسی می شن. بعضی از رایج ترین شکایاتی که می تونید اینجا ثبت کنید، شامل موارد زیره:
- سرقت: چه سرقت منزل، چه سرقت خودرو، موتور یا موبایل.
- کلاهبرداری: اگه خدای نکرده مورد کلاهبرداری قرار گرفتید، می تونید شکایتتون رو اینجا ثبت کنید.
- ضرب و جرح: درگیری های فیزیکی و آسیب های جسمی.
- تهدید و توهین: اگه کسی شما رو تهدید کرده یا بهتون توهین کرده.
- اختلافات خانوادگی: در مواردی که نیاز به دخالت پلیس برای حل و فصل مشکلات خانوادگی باشه.
- مزاحمت: چه تلفنی، چه اینترنتی و چه حضوری.
- آدم ربایی و اخاذی: (که البته امیدواریم هیچ وقت براتون پیش نیاد.)
بعد از ثبت شکایت، پرونده شما تشکیل می شه و روند پیگیری اون شروع می شه که ممکنه شامل ارجاع به پایگاه آگاهی یا دادسرا باشه.
۲. خدمات پایگاه آگاهی
همون طور که گفتیم، پایگاه دوم آگاهی هم در همین مجموعه قرار داره. این بخش وظیفه رسیدگی به پرونده های تخصصی تر رو به عهده داره. وقتی شکایتی مثل سرقت، کلاهبرداری های پیچیده یا جرایم سایبری مطرح می شه که نیاز به کار کارآگاهی داره، پرونده به این پایگاه ارجاع داده می شه. بازپرس ها و کارآگاهان این بخش با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای خاص خودشون، به دنبال کشف جرم و شناسایی متهمان می گردن. مثلاً اگه موبایلتون دزدیده شده، بعد از ثبت شکایت در کلانتری، پرونده تون به پایگاه آگاهی ارجاع می شه تا اونا پیگیری کنن.
۳. گشت زنی و تامین امنیت محلات
یکی از مهم ترین وظایف پلیس پیشگیری، گشت زنی منظم در سطح محلات حوزه استحفاظی خودشونه. این گشت ها، حضور پلیس رو در منطقه نشون می دن و باعث می شن احساس امنیت بیشتری در بین مردم ایجاد بشه. همچنین، در مواقع لزوم و بروز حوادث، سریعاً به صحنه اعزام می شن و اقدامات لازم رو انجام می دن.
۴. راهنمایی و مشاوره انتظامی
گاهی اوقات شما نیاز به ثبت شکایت خاصی ندارید، فقط می خواید در مورد یه موضوع حقوقی یا انتظامی، مشاوره بگیرید. پرسنل کلانتری می تونن راهنمایی های اولیه رو بهتون ارائه بدن و بگن که برای مشکلتون باید به کجا مراجعه کنید یا چطور اقدام کنید. البته برای مشاوره های حقوقی عمیق تر، همیشه توصیه می شه که به وکیل متخصص مراجعه کنید.
۵. امور مربوط به بازداشت و آزادی موقت
اگه کسی از اطرافیانتون بازداشت شده باشه یا نیاز به پیگیری امور مربوط به آزادی موقت، کفالت یا وثیقه داشته باشید، بخشی از این کارها در کلانتری انجام می شه. البته تصمیم نهایی در مورد آزادی یا ادامه بازداشت با مراجع قضاییه، اما مراحل اولیه در کلانتری صورت می گیره.
۶. صدور گواهی عدم سوء پیشینه (اولیه)
برخی از مراحل اولیه مربوط به صدور گواهی عدم سوء پیشینه یا تاییدیه محل سکونت، ممکنه در کلانتری ها انجام بشه یا راهنمایی های لازم رو بهتون بدن که به پلیس+10 یا سایر مراجع مرتبط مراجعه کنید.
تجربه کاربران: نکات مهم و توصیه ها برای مراجعه اثربخش
وقتی پای مراکز انتظامی وسط میاد، تجربه کاربران می تونه خیلی روشنگر باشه. همون طور که از نظرات مردم درباره سرکلانتری دوم جنت آباد برمیاد، هم نقاط قوت وجود داره و هم چالش هایی که شاید برای شما هم پیش بیاد. اینجا می خوایم به این نکات بپردازیم و راهنمایی های عملی ارائه بدیم.
۱. چالش پاسخگویی تلفنی و راهکارهای جایگزین
مهم ترین چیزی که تو نظرات کاربران به چشم می خوره، مشکل عدم پاسخگویی تلفنیه. این واقعاً می تونه کلافه کننده باشه، مخصوصاً اگه از راه دور تماس می گیرید یا مشغله دارید. برای این مشکل، چند تا راهکار می تونم بهتون پیشنهاد بدم:
- صبوری و تماس های مکرر: اگه واقعاً چاره ای جز تماس تلفنی ندارید، با صبوری چند بار و در ساعات مختلف (مثلاً اوایل صبح یا اواخر وقت اداری) تماس بگیرید.
- مراجعه حضوری (اولویت): اگه کارتون مهمه و امکانش رو دارید، بهترین و مطمئن ترین راه، مراجعه حضوریه. اینجوری هم می تونید مستقیم با مسئول مربوطه صحبت کنید و هم از نزدیک وضعیت رو جویا بشید.
- کمک گرفتن از مراجع بالاتر (در موارد خاص): اگه چندین بار تماس گرفتید و مراجعه حضوری هم مشکل سازه و حس می کنید مشکلتون جدیه، می تونید با بخش های بازرسی پلیس تماس بگیرید یا از طریق شماره های ۱۹۷ (مرکز نظارت همگانی ناجا) برای ارائه انتقاد یا پیشنهاد اقدام کنید.
۲. آمادگی برای مراجعه حضوری: چی با خودتون ببرید؟
برای اینکه کارتون سریع تر پیش بره و مجبور نشید چند بار رفت و آمد کنید، حتماً قبل از مراجعه حضوری، حسابی آماده بشید. این موارد رو یادتون نره:
- مدارک شناسایی: کارت ملی و شناسنامه، حتماً همراهتون باشه.
- مدارک مربوط به پرونده: اگه پرونده ای دارید، تمام مدارک، اسناد، فاکتورها، عکس ها، فیلم ها و هر مدرکی که به موضوع مربوطه کمک می کنه رو همراه داشته باشید. مثلاً اگه سرقت موبایل بوده، جعبه گوشی، فاکتور خرید و IMEI گوشی رو آماده کنید.
- اطلاعات دقیق: اگه شکایتی دارید، اطلاعات دقیق زمان، مکان، مشخصات افراد (اگه می شناسید) و هر جزئیات دیگه ای که به واقعه مربوطه، رو یادداشت کنید.
- کپی مدارک: همیشه یه کپی از مدارک مهمتون داشته باشید، ممکنه لازم بشه.
۳. رفتار و برخورد پرسنل: توقع منطقی داشته باشید
تو نظرات، هم از برخورد خوب و خوش اخلاق پرسنل تقدیر شده و هم از موارد نادر بی احترامی یا عدم راهنمایی صحیح. این نشون می ده که مثل هر سازمان دیگه ای، افراد مختلفی اونجا مشغول به کارن. اما در کل:
- با احترام برخورد کنید: همیشه سعی کنید با احترام با پرسنل صحبت کنید. این خودش می تونه خیلی به روند کارتون کمک کنه.
- منطق و آرامش: اگه عصبانی یا ناراحت هستید، سعی کنید آرامش خودتون رو حفظ کنید و مشکل رو با منطق توضیح بدید.
- پرسنل پرتلاش: خیلی از کاربران از پیگیری عالی و هوش بازپرس ها و اخلاق و درک موقعیت برخی پرسنل مثل سروان خلیلی، سروان رجبی و خانم امیری تقدیر کردن. این نشون می ده که افراد متعهد و دلسوز زیادی هم در این مجموعه مشغول خدمت هستن که واقعاً جای تشکر داره.
۴. نحوه پیگیری پرونده ها: چطور کارتون رو تسریع کنید؟
بعد از ثبت شکایت، پرونده شما وارد یه روند اداری می شه. برای تسریع و پیگیری موثرتر، این نکات رو مد نظر داشته باشید:
- شماره پرونده یا شماره ارجاع: حتماً شماره پرونده یا شماره ارجاعی که بهتون می دن رو یادداشت کنید. برای پیگیری های بعدی، به این شماره نیاز دارید.
- مراجعه منظم: اگه پرونده تون حساسه، هر چند وقت یک بار حضوری مراجعه کنید و وضعیت رو جویا بشید.
- تماس با افسر پرونده (در صورت امکان): اگه افسر پرونده مشخصی دارید و شماره تماس مستقیمش رو بهتون دادن (که معمولاً نمی دن)، می تونید با ایشون در ارتباط باشید.
- مسیر قانونی: یادتون باشه که پیگیری پرونده ها یه مسیر قانونی داره و ممکنه زمان بر باشه. صبور باشید و مراحل رو درست طی کنید.
با رعایت این نکات، می تونید تجربه بهتری از مراجعه به سرکلانتری دوم جنت آباد داشته باشید و کارهاتون رو با اثربخشی بیشتری انجام بدید.
سایر مراکز انتظامی و حقوقی مرتبط در منطقه جنت آباد
علاوه بر سرکلانتری دوم جنت آباد، ممکنه برای بعضی از کارهاتون نیاز به مراجعه به مراکز دیگه هم داشته باشید. آشنایی با این مراکز بهتون کمک می کنه تا بدونید برای هر کاری، دقیقاً باید به کجا برید و وقتتون رو هدر ندید.
۱. دفاتر پلیس+۱۰ جنت آباد: خیلی از کارها اینجا انجام می شه!
دفاتر پلیس+۱۰، در واقع نمایندگی های خدمات الکترونیک انتظامی هستن که خیلی از کارهای اداری پلیس رو به صورت غیرحضوری یا با مراجعه کمتر به کلانتری ها، انجام می دن. توی منطقه جنت آباد هم چند تا دفتر پلیس+۱۰ وجود داره که می تونید برای کارهایی مثل:
- درخواست تعویض گواهینامه رانندگی
- درخواست صدور و تمدید گذرنامه
- ثبت نام و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه
- امور مربوط به مشمولین وظیفه عمومی (نظام وظیفه)
- درخواست کارت پایان خدمت یا معافیت
- ثبت نام اینترنتی برای برخی خدمات پلیس
- و خیلی کارهای دیگه…
به این دفاتر مراجعه کنید. آدرس دقیق دفاتر پلیس+۱۰ رو می تونید با یه جستجوی ساده توی گوگل یا اپلیکیشن های مسیریابی پیدا کنید. یادتون باشه، برای خیلی از کارهای سبک و اداری، اول از همه به پلیس+۱۰ فکر کنید تا شاید نیازی به مراجعه به کلانتری نباشه.
۲. دادسراهای مرتبط با جنت آباد: وقتی پرونده جدی می شه
وقتی پرونده ای در کلانتری تشکیل می شه، بسته به نوع و اهمیت جرم، ممکنه برای پیگیری های قضایی به دادسرا ارجاع داده بشه. دادسراها مسئولیت تحقیقات اولیه، صدور قرارها (مثل قرار بازداشت یا وثیقه) و در نهایت، صدور کیفرخواست برای ارجاع پرونده به دادگاه رو به عهده دارن.
برای پرونده های مربوط به منطقه جنت آباد، معمولاً پرونده ها به دادسرای ناحیه ۵ (یا دادسرای ویژه سرقت و جرائم دیگر، بسته به نوع جرم) تهران ارجاع داده می شن. مثلاً اگه خدای نکرده درگیر پرونده های مواد مخدر یا سرقت های بزرگ بشید، بعد از طی مراحل اولیه در کلانتری، پرونده شما به دادسرای مربوطه فرستاده می شه تا روند قضایی خودش رو طی کنه. اطلاعات مربوط به دادسراها رو می تونید از پرسنل کلانتری یا وکیل خودتون بپرسید.
۳. مراکز انتظامی دیگر: تفاوت ها و کاربردها
علاوه بر کلانتری، ممکنه اسم مراکز دیگه پلیس رو هم شنیده باشید. مثلاً «مرکز انتظام پلیس پیشگیری». این مراکز معمولاً وظایف تخصصی تری دارن و برای امور خاصی فعال هستن. مثلاً مرکز انتظام پلیس پیشگیری، بیشتر روی موضوعات مربوط به نگهبانی و امنیت محلات یا اماکن خاص تمرکز داره. اما برای امور عمومی و روزمره، همون کلانتری ۱۳۸ جنت آباد مقصد اصلی شماست.
۴. موسسات حقوقی و وکلا در نزدیکی جنت آباد: کمک تخصصی
درسته که پلیس برای تامین امنیت و اجرای قانون هست، اما اگه پرونده حقوقی یا قضایی پیچیده ای دارید، بهترین کار اینه که از یک وکیل متخصص کمک بگیرید. موسسات حقوقی و وکلای زیادی در منطقه جنت آباد و اطراف اون فعالیت می کنن که می تونن مشاوره های حقوقی لازم رو بهتون بدن، در مراحل پیگیری پرونده کنار شما باشن و از حقوقتون دفاع کنن.
به یاد داشته باشید: دانش حقوقی تخصصی می تونه تفاوت بزرگی در نتیجه پرونده شما ایجاد کنه، پس اگه موضوعی جدی دارید، حتماً با یک وکیل مشورت کنید.
همیشه قبل از هر اقدامی، اطلاعات کامل رو از منابع موثق بگیرید و اگه لازمه، حتماً از مشاوره تخصصی استفاده کنید تا بهترین تصمیم رو بگیرید.
سرکلانتری دوم جنت آباد، یاور شما در حفظ امنیت
در این مقاله سعی کردیم هر چیزی که لازم بود در مورد سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری فاتب و کلانتری ۱۳۸ جنت آباد بدونید رو به زبون خودمونی و کامل براتون بگیم. از آدرس و شماره تلفن گرفته تا ساعات کاری و خدماتی که ارائه می دن، همه رو موشکافی کردیم تا دیگه هیچ ابهامی براتون نمونه.
وظیفه این مراکز پلیس، واقعاً حیاتی و سخته. اون ها مسئول برقراری نظم و امنیت توی منطقه هستن و برای همین، باید بدونید که کجا هستن و چطور می تونید از خدماتشون استفاده کنید. ما می دونیم که گاهی اوقات مراجعه به این مراکز ممکنه با چالش هایی مثل عدم پاسخگویی تلفنی همراه باشه، اما با شناخت دقیق تر و آمادگی قبلی، می تونید این چالش ها رو به حداقل برسونید و کارهاتون رو راحت تر پیش ببرید.
امیدواریم این راهنمای کامل، به دردتون خورده باشه و وقتی به اطلاعاتی در مورد سرکلانتری دوم جنت آباد نیاز داشتید، بتونید به این مقاله به عنوان یه مرجع مطمئن تکیه کنید. یادتون نره، امنیت یکی از مهم ترین نیازهای هر جامعه ایه و پلیس، خط مقدم تامین این امنیت به حساب میاد. پس بیاید با شناخت بهتر و همکاری باهاشون، به داشتن جامعه ای امن تر کمک کنیم.
اگه تجربه خاصی از مراجعه به سرکلانتری دوم جنت آباد دارید، خوشحال می شیم نظرات و تجربیاتتون رو با ما و بقیه به اشتراک بذارید. این کار می تونه به بقیه شهروندان هم کمک کنه.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرکلانتری دوم جنت آباد (منطقه ۵ تهران) | آدرس و شماره تماس" هستید؟ با کلیک بر روی قوانین حقوقی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرکلانتری دوم جنت آباد (منطقه ۵ تهران) | آدرس و شماره تماس"، کلیک کنید.



